26 aprilie, 2012

Oja saptamanii

Am schimbat iar titlul postarilor de acest gen din "Nails of the Week" in "Oja saptamanii". Nu ma intrebati de ce, dar vreau pe cat posibil sa evit englezismele.
Sper ca nu aveti nimic impotriva :D 
Astazi mi-am dat seama ca maine e vineri si eu nu v-am aratat inca ce oja am purtat saptamana asta. Este vorba tot despe o oja de la ESSENCE, in nuanta Meet me now
Este o nuanta foarte draguta de mov, care se potriveste foarte bine nuantei mele de piele. Imi place la nebunie! Ca sa nu mai spun ca de sambata pana acum, nu s-a clintit de pe unghii. Mai jos poze atat cu blitz, cat si fara. 
Nu mi-am dat seama decat in momentul descarcarii pozelor cat de uscate mi se vad cuticulele :( Al naibii macro! Daca va place oja asta, puteti s-o castigati la giveaway-ul care se desfasoara in acest moment pe blog. 
Asadar, va place aceasta nuanta? :D