25 aprilie, 2012

Captura zilei


Astazi o sa va arat ce mi-am mai cumparat sau primit in ultimul timp.
In afara de ce veti vedea mai jos, mai astept o masca hidratanta castigata pe blogul Cristinei, doua fonduri de ten castigate pe blogul Andreei si o comanda de pe iherbSi dupa asta, sper sa ma linistesc. 

Asadar sa incepem cu inceputul! 
  • de la una din prietenele mele cele mai bune, am primit cadou o lotiune de corp de la AMWAY din gama Body Series
  • aseara mi-am cumparat de la farmacie Visibly Clear de la NEUTROGENA, un produs care poate fi folosit atat ca masca de fata, dar ca si cleanser. A costat 30 ron.
  • vinerea trecuta am dat o fuga pana la Sephora din Mall Vitan si mi-am cumparat IN SFARSIT fondul de ten Vitalumiere Aqua de la CHANEL. Imi doream acest produs de mult, foarte mult timp. Cred ca de mai bine de-un an de zile. Si pentru c-am avut o reducere de 20%, l-am luat cu 160 ron. Daca nu aveam reducerea asta, nu cred ca-l cumparam prea curand, intrucat nu duc lipsa de fonduri de ten. 
  • astazi mi-a venit si-o comanda de pe beautybay, facuta in urma cu aproximativ o saptamana. Mi-am cumparat o masca de par - Deep Repair Masque - de la MACADAMIA. Cred ca despre produsul asta si despre uleiul de par de la MOROCCAN OIL am auzit/citit mai mult decat despre oricare alte produse destinat ingrijirii parului. Si numai review-uri pozitive. Fiind un produs destuld e scump, mi-am luat totusi varianta de 100 de ml ca sa ma conving pe propria-mi piele daca merita investitia. A costat 15,17 $. 
  • tot de pe beautybay, mi-am mai cumparat si o crema cu protectie solara cu 30 SPF de la PETER THOMAS ROTH. Despre Ultra-Lite Oil-Free Sunblock SPF 30 am auzit pe canalul Lisei Eldridge si mi-am zis ca trebuie s-o am! Am dat pe ea 27,50 $ si abia astept s-o folosesc maine! 
  • prietena mea cea mai buna mi-a adus de la Londra crema de fata Simply Sensitive Hydrating Moisturiser de la BOOTS. Costa 1,86 lire si nu-mi place :)) 
  • Epurica a fost foarte draguta si mi-a trimis un produs de la PAULA'S CHOICE pe care mi-l doream de ceva timp: Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum din gama Resist. Daca vreti sa cumparati produse de la PAULA'S CHOICE si sa nu mai platiti transportul enorm pe care-l au pe site-ul lor, va recomand sa apelati cu incredere la Epurica!
  • am facut si-o comanda micuta pe myashop, de unde-am cumparat un Pout Paint in nuanta Minx si-un Pout Polish cu SPF 15 in nuanta Pink Cadillac, ambele de la SLEEK. Cu primul dintre ele mi-am cam luat teapa, intrucat culoarea nu e asa cum speram sa fie, insa pe al doilea il iubesc! Amandoua au costat 59 ron, cu tot cu transport. 
Cam asta e captura mea din luna aprilie. Abia astept sa primesc si masca hidratanta NO7 si fondurile de ten castigate, iar de comanda de pe iherb nici nu mai spun cat de tare o asptept!