30 aprilie, 2012

Preferatele lunii aprilie!


Nu prea-mi mai merge tasta "U" si ma chinui sa scriu de-mi vine sa trantesc laptopul asta de toti peretii!
Intr-o nota mai optimista, astazi o sa va arat care au fost produsele mele preferata in luna aprilie. O parte din ele :D 
  • hartiutele absorbante de la ELF sau de oriunde, ca sincer toate sunt la fel. Sunt minunate acum cand a venit caldura si tenul meu a devenit mixt
  • SLEEK Pout Polish cu SPF 15. Minunat! Il folosesc zi de zi fara exceptie si-mi place cu atat mai mult ca are factor de protectie. 
  • cele doua truse de farduri Naked de la URBAN DECAY - nu mai pot trai fara ele! 90% din timp pe ele le folosesc la machiaje. 
  • masca de fata cu argila de la BOOTS - minunata! O recomand. 
  • bronzantul Soleil Tan de CHANEL - il foloseam si pana acum destul de des, dar luna asta l-am folosit  de foarte multe ori si pe post de blush 
  • samponul Brilliant Brunette de la JOHN FRIEDA si samponul uscat de la BATISTE - GENIALE! 
  • gel spumant antimicrobiant de la GEROVITAL - cred ca n-am mai avut un produs de la acest brand de cel putin cinci ani de zile, dar acesta imi place foarte mult. Sunt innebunita dupa mirosul lui!
  • exfoliantul lichid de la PAULA'S CHOICE - n-am observat schimbari majore asupra tenului meu, insa-mi place ce-i face acest produs. Cat de curand o sa va povestesc despre rutina mea zilnica de ingrijire a tenului, pentru ca sunt tare multumita de ea si de toate produsele pe care le folosesc in prezent. 
Doamne, ce-i fac eu la tasta asta ca ma scoate din minti?! :(( Sa aveti o mini-vacanta exceptionala si sa va distrati la maxim!