15 aprilie, 2012

GIVEAWAY TIME!!! - INCHEIAT



Dragelor, va invit la giveaway!
N-am mai organizat unul de ceva timp, asa ca acum a venit in sfarsit vremea, mai ales ca e ocazia perfecta pentru ca luna aprilie este una speciala pentru mine: blogul meu tocmai a implinit un an de existenta, iar marti e ziua mea de nastere. Premiul pe care-am vrut sa-l ofer initial era cu totul altul, insa nu mi-au iesit apele asa cum mi-am dorit. Sper sa va placa totusi ceea ce-am strans cu drag pentru voi. Majoritatea produselor sunt noi-noute, cumparate/primite special pentru voi, insa sunt si cateva care-au fost incercate (o sa mentionez in dreptul fiecaruia). Asadar, acestea sunt produsele:
  • ELMIPLANT Skin Control gel exfoliant - folosit o data
  • fond de ten VICHY DERMABLEND in nuanta 25 Nude - incercat de maxim cinci ori
  • MAYBELLINE Colorsensational gloss in nuanta Tempting Toffee - nou
  • MAYBELLINE Colorsensational ruj in nuanta Sunset Diamods - incercat o data pe mana
  • L'OREAL PARIS Color Appeal Trio Pro in Grey Obsession - noua
  • crema nutritiva de ochi SpaRustica Vis de Albastrele - oferita de SpaRustica
  • o crema la alegere de pe site-ul SpaRustica
  • NIVEA lotiune crema de corp pentru piele uscata cu unt de shea - noua
  • pensula pentru gel eyeliner de la ESSENCE 
  • gel eyeliner de la ESSENCE in nuanta 01 Midnight in Paris
  • Multi Action False Lashes Mascara de la ESEENCE
  • Silky Touch Blush de la ESSENCE (m-am straduit sa vad ce nuante e, insa eticheta in romana era asa de bine lipita, incat am smuls-o cu totul :( )
  • oje ESSENCE in nuantele: Meet Me Now! / Wake Up / Ultimate Pink / Viva la Green
(toate produsele ESSENCE sunt noi)
Sper sa va placa produsele alese de mine. Asadar, concursul este deschis cititoarelor mele din Romania, pana pe data de 15 mai, urmand ca in zilele urmatoare sa anunt castigatoarea aleasa cu ajutorul random.org. Pentru a va inscrie, trebuie sa urmati cativa pasi ca de fiecare data si sa completati formularul de mai jos. Campurile marcate cu steluta (*) sunt obligatorii. Neindeplinirea conditiilor obligatorii atrage dupa sine descalificarea. De asemenea, vor fi si cateva reguli optionale care va vor aduce sanse in plus. Daca aveti intrebari, va rog sa mi le lasati in comentarii. Va urez mult succes!