05 decembrie, 2011

NYX CREAM BLUSH

NYX CREAM BLUSH, machiaj, makeup
in aceeasi comanda de care va povesteam aici, mi-au venit si doua blush-uri crema tot de la NYX: boho chic si natural.
pot spune cu mana pe inima ca m-am indragostit de aceste doua blush-uri si intentionez ca-n timp sa-mi cumpar toata gama. 
NYX CREAM BLUSH, machiaj, makeup
sunt foarte cremoase, pigmentate si rezista foarte bine pe parcursul intregii zile. pe perioada iernii, cand tenul meu tinde sa se usuce, prefer de-o mie de ori mai mult acest tip de blush-uri decat cele pudra. confera tenului un aspect mult mai natural si sanatos. eu mi-am ales doua nuante care mi s-au parut cele mai dragute din tot ce-am vazut pe cherryculture: un rozaliu si-un piersiciu. 
NYX CREAM BLUSH, machiaj, makeup
NYX CREAM BLUSH, machiaj, makeup
la prima vedere, nu se observa foarte bine diferenta. dar ea exista! cand am desfacut pachetul, chiar m-am speriat ca mi-am luat doua blush-uri in aceeasi nuanta :) 
NYX CREAM BLUSH, machiaj, makeup
si ceva mai blenduite
NYX CREAM BLUSH, machiaj, makeup
imi plac la nebunie aceste doua blush-uri! voi ce parere aveti despre blush-urile crema? mai stiti si alte branduri care fac asemenea produse de calitate?