03 decembrie, 2011

NYX THE CARIBBEAN COLLECTION *ARUBA*

NYX THE CARIBBEAN COLLECTION *ARUBA*

pe 20 octombrie am facut o comanda pe cherryculture si dupa mai bine de-o luna, saptamana asta a ajuns in sfarsit la mine.
astfel am intrat in posesia primei mele palete de farduri de ochi de la NYX: ARUBA care face parte din colectia THE CARIBBEAN.
de cand am primit-o, am folosit in fiecare zi paleta asta si sunt absolut incantata atat de nuantele ei, cat si de calitate. ca si textura, mi se pare ca se-apropie foarte mult de cele de la URBAN DECAY: nu sunt prafoase, chiar usor cremoase si rezista foarte bine fara sa se stranga in pliuri. cu baza, bineinteles :) 
mai jos o sa v-arat poze cu fiecare culoare in parte, cat si cu swatch-uri: in partea stanga cu primer (ELF) si-n dreapta fara primer. 
NYX THE CARIBBEAN COLLECTION *ARUBA*
NYX THE CARIBBEAN COLLECTION *ARUBA*
NYX THE CARIBBEAN COLLECTION *ARUBA*
NYX THE CARIBBEAN COLLECTION *ARUBA*
NYX THE CARIBBEAN COLLECTION *ARUBA*
culoare mea preferata este ultima, iar galbenul ala auriu imi place cel mai putin dar il gasesc folositor pentru iluminarea coltului interior al ochiului.
NYX THE CARIBBEAN COLLECTION *ARUBA*
NYX THE CARIBBEAN COLLECTION *ARUBA*
si cu aceasta paleta, voi renunta definitiv la cumpararea de palete SLEEK si ma voi indrepta spre acest brand. fardurile de ochi le consider net superioare celor de la SLEEK! mi-am mai cumparat tot de la NYX si trei blushuri, dintre care doua crema pe care o sa vi le-arat zilele urmatoare. 
CALIFICATIV: 9/10
voi ce parere aveti despre fardurile de ochi de la NYX?