04 decembrie, 2011

Oja saptamanii!

Oja saptamanii
abia ce mi-am terminat de facut manichiura si pentru c-am iesit un pic din rutinea mea, am zis sa va arata si voua ce-a iesit.
nu mi-a iesit perfect, insa la cat m-am chinuit imi place rezultatul. am folosit oja nr. 413 de la FLORMAR si-o oja speciala pentru modele de la GOLDEN ROSE - nr. 129. asta din urma este un auriu absolut superb pe care abia astept s-o folosesc de Craciun in combinatie cu o oja rosie :D
Oja saptamanii, flormar, golden rose
Oja saptamanii, flormar, golden rose
si iata si modelul pe care-am reusit sa-l incropesc! aveti in vedere ca nu e tocmai reusit, dar credeti-ma ca mi-am dat toata silinta. mai ales c-am doua maini stangi :) 
Oja saptamanii, flormar, golden rose
Oja saptamanii, flormar, golden rose
Oja saptamanii, flormar, golden rose
Oja saptamanii, flormar, golden rose
s-aveti o saptamana minunata!