05 decembrie, 2011

Doua vorbe despre...atingeri

Mi-am stors creierii cateva zile bune gandindu-ma ce vrea sa insemne "cum ar fi lumea fara atingeri".
Cineva mi-a pus intrebarea asta si, din momentul ala, n-am mai avut liniste. Credeam pana la momentul respectiv ca atingerile nu ocupa in viata mea un loc foarte important, ba chiar unul nesemnificativ. 
Si ma gandeam oare cum ar fi fost cand m-a nascut mamica mea sa nu ma fi luat in brate, sa nu ma fi mangaiat si alintat?! Stiti ca exista o teorie conform careia daca pruncul nu ia constant contact fizic cu cineva, chiar daca este bine hranit si ingrijit, dupa cateva saptamani moare?! Restul postului il puteti citi aici.
Iar daca vreti sa castigati una din cele patru rochii absolut superbe semnate Rhea Costa sau unul din cele douazeci de seturi NIVEA dedicate ingrijirii pielii, dati click pe bannerul din dreapta si veti fi conduse catre pagina unde va puteti inscrie la concurs!