06 decembrie, 2011

LEAPSA - 40 de intrebari care-s de fapt 41

In primul rand, vreau sa va spun ca m-am hotarat sa nu mai fiu lenesa si sa scriu cu majuscule. Sper sa ma si tin, mai ales c-am primit observatii in privinta asta :D
In al doilea rand, am primit un tag de la Laura, careia ii multumesc mult ca s-a gandit la mine mai ales ca mie-mi place tare mult sa primesc tag-uri :)) (probabil ca diseara voi mai face unul, dar pentru el am nevoie sa fiu acasa ca tre' sa fac poze la niste chestii). Daca va plictisesc cu prea multe lepse, va rog mult sa-mi spuneti :)
1. De cate ori pe zi te speli pe fata?
De doua ori.
2. Ce fel de ten ai?
Vara normal cu usoara tendinta de ingrasare in zona T, iar iarna normal spre uscat.  
3. Cu ce iti cureti fata? 
Ochii mi-i demachiez cu lotiune micelara BIODERMA, fata cu demachiant de la COSMETIC PLANT si ma spal pe fata cu makeup removing cleanser de la YES TO CARROTS 
4.Ti-l exfoliezi?
Da, cu ISIS PHARMA glyco-A 12% sau cu AVEDA botanical kinetics 
5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
Sunt fidela pana la moarte lotiunii micelare BIODERMA. De asemenea, obisnuiesc sa folosesc demachiantul LIZ EARLE. Acum am ramas fara si daca tot am primit doua demachiante COSMETIC PLANT, le voi folosi pe astea
6. Ce crema hidratanta folosesti?
Folosesc trei creme hidratante in functie de nevoile tenului meu la momentul respectiv: CLINIQUE dramatically different moisturizing lotion, EMBRYOLISSE 24 hour miracle cream si EUCERIN AQUAPORIN
7. Ai pistrui?
Fara numar!
8. Folosesti crema pentru ochi?
Intotdeauna! Acum folosesc una de la AVON ANEW nu stiu cum :D 
9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Nu
10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Activ?
Nu
11. Ce fond de ten folosesti?
MAC STUDIO FIX LIQUID
12. Dar anticearcan?
MAC MOISTURE COVER
13.  Stii ce subton are tenul tau?
Da, subton roz. 
14. Ce crezi despre genele false?
Inutile! Cred ca rimelul e de-ajuns, cel putin in cazul meu.
15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?
Stiu ca asa umbla vorba, insa respect doar termenul de garantie inscris pe tub. Restul e can-can :) 
16. Ce brand de mascara folosesti?
In prezent, Benefit
17. Sephora sau Mac? 
MAC, evident :)
18. Ai un card Mac Pro?
Doua mai mici
19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Pensule multe si faine 
20. Folosesti primer pentru ochi?  
Intotdeauna 
21. Dar pentru fata?
De cele mai multe ori, da
22. Care este culoarea de fard preferata?
Toasted din paleta NAKED de la URBAN DECAY. iar asa in general, nuantele de maro
23. Folosesti creion sau tus?
Creion si gel eyeliner
24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Hai pe bune! 
25. Ce crezi despre pigmenti?
Nu ma pasioneaza
26. Folosesti machiaj mineral?
Idem 25 :D
27. Care e rujul tau preferat?
NYX black cherry
28. Dar lipgloss?
MAC pink poodle
29. Care e blush-ul tau preferat?
MAC fleur power
30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nu
31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Deloc
32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Fizic nu, dar intr-un timp comandam regulat
33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Nu
34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
Da, nu stiu sa fac codita cu tus :( Asta e marea mea suferinta ca la forma ochilor mei nu merge metoda clasica de-a face codita si inca n-am gasit alta 
35. Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul.
Sprancenele prea inchise la culoare si prea puternic conturate e prima care-mi vine-n cap     
36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?
Pentru ochi neutre, pentru buze aprinse
37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
I'm not a stalker!
38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Rimel
39. Crezi ca arati bine si nemachiata?
In majoritatea zilelor, da. Scuzati-mi modestia :))
40. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?    
Cel mai bun nu stiu care e, ca n-am folosit toate brandurile. Dar stiu care-mi place mie: MAC 
41. Ce crezi despre makeup?
Folosit cu masura, face diferenta.
Pentru ca este o leapsa destul de lunga, n-o sa numesc pe nimeni. Va invit insa s-o faceti daca aveti timp si chef :)