06 decembrie, 2011

TAG *5 produse sub 20 ron*

TAG *5 produse sub 20 ron*
Si acesta e al doilea tag al zilei, tag pe care l-am primit de la Andreea si-i multumesc foarte foarte mult. Si iata si produsele sub 20 ron pe care le folosesc in prezent. 
1. Gelul de dus THE BODY SHOP Spiced Pumpkin. Recunosc ca sunt absolut obsedata de aceasta aroma si cred ca n-o sa-mi treaca prea curand. Mi-am cumparat trei bucati ca sa fiu sigura ca n-o sa raman fara in urmatoarea perioada. 
TAG *5 produse sub 20 ron*
2. Ojele FLORMAR fara de care nu mai pot sa traiesc: ieftine, culori frumoase si rezistente!
TAG *5 produse sub 20 ron*
3. Crema de maini cu ulei de catina si masline de la COSMETIC PLANT. Mi se pare cea mai buna crema de maini din tot ce-am folosit pana acum. 
TAG *5 produse sub 20 ron*
4. Deodorantele cu bila GARNIER si NIVEA (cel din gama Happy Time e preferatul meu). Pe cel din urma l-am terminat, asa ca nu apare in poza. Iubesc deodorantele astea pentru rezistenta lor si pentru ca nu-mi pateaza hainele. 
TAG *5 produse sub 20 ron*
5. Crema depilatoare BALEA. Folosesc aceasta crema de mai bine de-un an si cred c-o voi folosi in continuare. O aplic pe mustacioara mea superba si uneori pe maini cand mi-e prea lene sa ma fac cu aparatul. 
TAG *5 produse sub 20 ron*
Pentru c-am vazut ca majoritatea bloggeritelor au facut acest tag, le invit pe cele care nu l-au facut sa faca bine sa-l faca! :)) Mi se pare un tag folositor mai ales pe foamea asta :))))
Iar daca aveti sugestii de produse sub 20 ron care sunt bune si minunate, va invit cu drag sa mi le lasati in comentarii.