12 iunie, 2011

ce-si mai doreste sufletelul meu...

wishlist

pe 9 iulie tre' sa merg la nunta unei colege si nu prea am cu ce sa ma imbrac. normal :D
asa c-am inceput sa bananai pe tot felul de site-uri ca sa-mi fac o idee. saptamana viitoare iau salariul asa ca tre' sa fiu pregatita! :)) am gasit o multime de lucruri dragute, nu neaparat pt nunta, si-am facut o selectie sa se bucure si sa tanjeasca si ochiul vostru :)
wishlist
wishlist
wishlist
wishlist
wishlist
wishlist
wishlist
wishlist
wishlist
wishlist
wishlist
cu siguranta o parte din lucrurile de mai sus vor ajunge in dulapiorul meu. primii pe lista sunt pantofii albastri pe care tre' sa-i am NEAPARAT! apoi prima rochita alba si ultima - cea coral - care mi se pare si destul de potrivita pentru nunta. apropo, ce parere aveti e aiurea sa ma imbrac in alb la nunta? albul este culoarea mea preferata...
in alta ordine de idei, nu uitati pls de giveaway-ul meu de vara si poate aruncati si-un ochi la pantofii pe care-i am in dublu exemplar si de care ma chinui sa scap :)