12 iunie, 2011

review: liz earle cleanse & polish hot cloth cleanser

review: liz earle cleanse & polish hot cloth cleanser
inainte de toate, vreau sa va spun ca incep sa devin dependenta de produsele LIZ EARLE. cred ca usor-usor o sa-mi cumpar absolut toate produsele lor.
pana in momentul asta, am demachiantul, tonicul, un sampon, un balsam de par si-o crema hidratanta si sunt absolut incantata de toate. sunt absolut senzationale! 
pana nu demult, foloseam demachiantul de la DERMALOGICA, de care eram foarte multumita. si inca mai sunt, insa cel de la LIZ EARLE este cu mult peste. 
review: liz earle cleanse & polish hot cloth cleanser
We only make one cleanser because this formulation is the ultimate in concentrated yet gentle cleansing power and works on every age and skin type.
Our plant-based cleanser has a 2-phase action, phase 1 is the cleansing. Free from mineral oil, it has a rich and creamy texture and swiftly removes all traces of face and eye make-up, even stubborn mascara. Phase 2 is the polishing. Polish off the cream using the pure muslin cloth to help gently dislodge dead skin cells and help reveal clean, soft and radiant skin. Naturally active ingredients include eucalyptus and cocoa butter for smoother, clearer skin.
asta spun cei de la LIZ EARLE despre demachiantul lor. eu va zic sa-l cumparati neaparat ca nici nu stiti ce pierdeti :)) cred ca asta va fi primul demachiant pe care-l voi cumpara de doua ori la rand. il folosesc de aproape o luna si observ schimbari majore ale tenului meu. in primul rand, mi s-au micsorat porii, care oricum vara se transformau in...gropi. tot vara, din cauza ca textura pielii mele se shimba radical comparativ cu iarna, imi ieseau ceva cosuri. de cand folosesc demachiantul LIZ EARLE, nu mai am problema asta. 
il folosesc atat dimineata cat si seara, pe toata fata si pe gat. aplic de doua ori: prima data pentru a curata machiajul, iar a doua oara pentru o curatare mai eficienta. imi place ca, in cazul in care-mi intra in ochi, nu ma irit absolut deloc si nu ma ustura ochii. inca mai folosesc lotiunea micelara BIODERMA pentru curatarea machiajului de la ochi. daca vi se pare o investitie prea mare sa le cumparati pe ambele, e de ajuns demachiantul LIZ EARLE, pentru ca si acesta curata foarte bine machiajul de la ochi. 
dupa folosirea lui, pielea ramane foarte fina si luminoasa, iar dimineata arata foarte foarte bine. pentru ca nu mai sunt chiar tinerica :D , dimineata la trezire cand ma uitam in oglinda, nu prea-mi placea ce vedeam: fata si ochii umflati, zona T uleioasa, tenul avand o nuanta terna...poate nu ava vine sa credeti, insa cu demachiantul asta, problemele astea parca au disparut. cred ca si tonicul, tot LIZ EARLE, are si el meritele lui. 
o colega de-a mea si-a comandat si ea odata cu mine acest demachiant si-a primit cadou tonicul. (si eu l-am primit cadou, insa am fost atat de incantata de el, ca mi l-am luat si in varianta full) colega mea se plange de mari probleme cu tenul. are o acnee care-o chinuie de multi multi ani. vreau sa va zic ca dupa ce-a inceput sa foloseasca aceasta combinatie - demachiant+tonic LIZ EARLE - va jur c-am vazut o imbunatatire absolut incredibila e tenului ei! si ea era absolut uimita, pentru ca acneea a inceput sa i se estompeze si porii i s-au micsorat vizibil. 
kitul de incepator costa 13,25 lire si contine un demachiant de 100 ml si doua prosopele ca niste batiste care ajuta la demachiere. cu tot cu transport, am dat in jur de 80 ron. nu e foarte ieftin, insa este destul de economic si merita fiecare picatura. 100% o sa mi-l comand din nou si, odata cu el, si alte produse LIZ EARLE. calitatea lor este exceptionala, ajung foarte repede - cam in doua, trei zile si nici nu mi se par exagerat de scumpe. o sa fac un review si la sampon si balsam, de care sunt mega-incantata.