01 iunie, 2011

giveaway de vara - INCHIS

giveaway
UPDATE:
incep prin a spune ca nu-mi vine sa cred ca v-ati inscris atat de multe! va multumesc mult de participare si va imbratisez cu drag. am stat si-am citit fiecare comentariu si l-am si verificat.
ma dor ochii de mor :)) duminica, asa cum am spus voi alege castigatoarele. am intrat pe random.org si-am descoperit ca list randomizer este chiar foarte simplu de folosit. ufff!
doua dintre fetele care s-au inscris nu-mi apar la GFC: raramro si anonim (andreea555). asa ca le rog mult, pentru a nu fi descalificate, pana duminica poate rezolva problema. tot duminica dupa ce voi anunta castigatoarele, voi deschide un nou giveway, sper eu mult mai atractiv ca asta! 
iata c-a venit momentul sa organizez si eu primul meu giveaway! si ce motiv mai bun putea fi decat inceputul verii. mai ales ca produsele pe care le voi oferi duc direct cu gandul la acest sezon. vor fi doua premii, ambele constand in produse NIVEA. 
giveaway, nivea
giveaway, nivea
giveaway, nivea
primul loc va primi un gel-crema anticelulitica NIVEA MY SILHOUETTE 200 ml, un ulei de plaja din gama NIVEA SUN de 150 ml pentru o bronzare rapida si frumoasa si, tot din aceeasi gama, o lotiune pentru protectie solara cu SPF 20 de 200 ml. locul doi va primi de asemenea un gel-crema NIVEA MY SILHOUETTE 200 ml.
sper ca produsele sa fie destul de atractive pentru voi si sa va inscrieti cat mai multe :) 
si iata si regulele de participare, care sunt destul de simple:
  1. sa ma urmariti prin google friend connect
  2. sa ma urmariti prin e-mail (imediat sub google friend connect, in dreapta paginii)
  3. daca aveti blog, sa postati despre acest giveaway
comentariile la acest post trebuie deci sa contina
  • numele cu care ma urmariti prin GFC
  • adresa de e-mail cu care ma urmariti via e-mail
  • link-ul catre postul unde ati scris despre giveaway
  • si mi-ar placea mult sa mentionati care este produsul vostru cosmetic/make-up preferat pentru zilele toride de vara
giveaway-ul se va inchide pe 17 iunie, iar castigatoarele vor fi anuntate pe 19 iunie. sper ca pana atunci sa ma prind cum se foloseste random.org :))
va urez succes si sper sa va inscrieti cat mai multe ca sa nu ma dau cu capul de pereti ca nu se inscrie nimeni :))