14 iunie, 2011

am dat iama la bunatati!

cumparaturi, shopping

azi am luat salariul si ce puteam sa fac mai bine decat sa cumpar niste bunatati :D
deja ma gandesc cu jind la ziua cand o sa ma duc la posta si-o sa ridic cele doua colete...deci mi-am comandat asa: 
  • KERASTASE nutritive nectar thermique nourishing care la 150 ml. costa 19,06 euro si este un balsam de tip leave-in. n-am mai avut niciodata un astfel de balsam si abia astept sa vad cum e!
KERASTASE nutritive nectar thermique nourishing care
  • BURT'S BEES lemon butter cuticle creme la 6,38 euro. am auzit foarte multe lucruri despre untul asta si sper sa-si faca treaba
BURT'S BEES lemon butter cuticle creme
de pe www.lookfantastic.com mi-am comandat asa:
  • URBAN DECAY all night make-up setting spray la 118 ml cu pretul de 19 lire. despre el am citit c-ar fi cel mai bun produs de acest gen si ca-l bate la fundulet pe cel de la MAC, pe care by the way nu l-am incercat :)
URBAN DECAY all night make-up setting spray
  • JEMMA KIDD dewy glow all over radiance creme in nuanta rose gold. este un iluminator si are 10 grame. am dat pe el 13,60 lire redus de la 17 lire. demult imi doream sa incerc ceva de la JEMMA KIDD si acum a venit momentul!
JEMMA KIDD dewy glow all over radiance creme
  • MURAD blemish spot treatment pentru nesuferitele de cosuri care-mi dau batai de cap vara. are 7,5 ml si l-am luat redus de la 9 lire laaaaaaaaa 0,99! nu aveam de gand sa mi-l iau, dar cand am vazut oferta...am zis ca nu se poate sa ratez asa ceva!
MURAD blemish spot treatment
si cam asta :) iata ca nici de data asta n-am reusit sa tin de bani si sa-mi iau mult visatele produse de la ORIGINS. data viitoare :D 
in alta ordine de idei, abia astept sa le testez si sper din tot sufletul sa nu fiu dezamagita de aceste produse. mi se intampla destul de rar sa patesc asta, pentru ca fac research-uri consistente inainte de a achizitiona ceva. deci, in general, pe blogul meu o sa gasiti review-uri destul de pozitive. 
voi ce produse aveti pe wishlist?