28 noiembrie, 2013

Jurnal de dietă #10



N-am mai scris la această rubrică de aproape două luni și sunt convinsă că multe dintre voi vă întrebați cum au mai evoluat lucrurile.

Păi nu pot spune c-au evoluat exatraordinar de mult, că acum e din ce în ce mai greu. Fac sport în continuare. Am săptămâni când fac de cinci-șase ori și unele când fac de trei ori, în funcție de timp și de oboseală. Mă simt extrem, dar extrem de obosită în ultima perioadă și pur și simplu nu pot să îmi revin. Am seri când ajung acasă și sunt ca o legumă. Dar clar nu trece vreo săptămână în care să nu fac de cel puțin trei ori. Fac în continuare Ripped in 30 și mai am o săptămână și-l termin a doua oară, urmând să mă apuc de 6 weeks 6 pakcs. Dacă nu ați făcut-o deja, puteți citi aici despre Ripped in 30.

Pe partea de dietă sau cum vreți să-i spuneți stau destul de ok. Am avut câteva săptămâni în care-am mancat dulce aproape în fiecare zi și am simțit că e pericol să devin din nou dependentă (știți probabil că zahărul provoacă dependență). Am rărit-o în ultimul timp și încerc ca în continuare să mănânc cât de cât sănătos. Nu e la fel de ușor ca înainte, pentru că nici motivația nu mai e aceeași. Dacă la început voiam să slăbesc vrei zece kile, acum după ce-am făcut-o prioritatea este alta. Și v-am mai vorbit despre asta în trecut. În categoria Dietă și Sport puteți găsi toate postările mele pe tema asta. 


Apropo de mâncat sănătos, de curând s-a deschis în București un nou restaurant pentru iubitorii de hrană vegetariană sau raw-vegană. Eu nu am renunțat la carne și nici nu intenționez s-o fac, însă îmi doresc foarte mult să merg la acest restaurant și probabil c-o voi face cât de curând, mai ales că una dintre prietenele mele cele mai bune este mare fană a acestui stil de viață. Chiar a fost raw-vegană o perioadă de timp.

Restaurantul LoVegan s-a deschis în centrul Bucureștiului, aproape de Piața Romană și are o echipă alcătuită din doi chefi dedicaţi stilului de viaţă vegan şi raw-vegan. De asemenea, se poate comanda şi online, prin intermediului serviciului de „take away”. Din echipa LoVegan fac parte chef Alexandru Bugnariu-Nicolae, un bucătar cu experienţă în arta preparării mâncării vegane ce şi-a desăvârşit educaţia culinară în Marea Britanie, şi chef  Tatiana Suliman, pasionată de alimentaţia raw-vegan.
 
 
 
 

Meniul LoVegan este foarte diversificat, inspirat din marile bucătării ale lumii si este schimbat o dată la două săptămâni, pentru a evita monotonia. Ceea ce este cu adevărat interesant și inovator este faptul că meniul poate fi de asemenea inspirat din starea de spirit a clientului. Acesta va putea comanda un meniu inspirat din starea lui, gătit special pentru el de către unul dintre chefi, Alexandru Bugnariu-Nicolae şi Tatiana Suliman. Alături de aceştia, pasionaţii de stilul de viaţă raw-vegan vor putea învăţa principiile bucătăriei fără foc, modul de combinare a ingredientelor pentru a obţine un gust desăvârşit cât şi secretele realizării unei pâini cât mai sănătoase. Dacă vă tentează, aici puteți găsi mai multe detalii despre aceste cursuri.


Este vreuna dintre voi pasionată de acest stil de viață?