03 decembrie, 2013

Preferatele lunii noiembrie


Peste mai puțin de o lună, o să vă arăt preferatele anului 2013. Mamă-mamă, cum s-a dus anul ăsta!
Parcă acum cinci minute eram în ianuarie și acum...pac! Decembrie! Am întârziat puțin cu postarea asta, întrucât am fost plecată din București week-end-ul ăsta și nu am avut când să fac pozele. Dar, să vă arăt ce mi-a plăcut în noiembrie.

Gel dermatologic de curățare PHYSIOGEL - folosesc acest produs pentru demachierea ochilor și este excepțional! Așa cum v-am povestit aici, masez ochii cu acest gel și apoi șterg cu o dischetă înmuiată în loțiune micelară Bioderma. Șterge orice fel de machiaj, inclusiv pe cel rezistent la apă, fără să-mi irite ochii. 
Dizolvant de unghii fără acetonă cu biotină și ulei de argan de la EBELIN - sunt o mare fană a produselor Ebelin și mereu dau peste mici comori atunci când vizitez DM Markt. Acest dizolvant de unghii a devenit preferatul meu atât datorită ambalajului foarte simplu de folosit, dar și formulei sale. Îl recomand 100%! 
Serozinc de la La Roche-Posay - un produs foarte lăudat în lumea virtuală, pe care am reușit și eu să pun mâna datorită Darei. Îl folosesc pe post de loțiune tonică și sunt foarte mulțumită de el. Îl folosesc de vreo trei luni, dar abia luna asta i-am văzut adevăratul potențial. Am exagerat cu fondurile de ten și-ajunsesem să folosesc unul diferit în fiecare zi, așa că la un moment dat tenul meu a luat-o razna și m-am iritat pe la tâmple. Acest produs mi-a calmat imediat iritațiile, fiind în primul rând un dezinfectant. 
Cremă pentru călcâie de la COSMETIC PLANT - o am de anul trecut cred, dar nu prea i-am acordat atenție. De fapt, în general nu prea acord atenție îngrijirii picioarelor, dar m-am hotărât ca iarna asta să schimb un pic acest aspect. Așa c-am început să folosesc crema asta, care-mi place foarte foarte mult: miroase fresh, hidratează foarte bine și intră repede în piele. 
Cremă hidratantă pentru mâini de la ELMIPLANT - o recentă descoperire. Am cumpărat crema asta dintr-un impuls, aflându-ma într-un DM Markt. Nu prea stau să studiez piața atunci când vine vorba de creme de mâini, așa c-am pus mâna pe prima care mi-a ieșit în cale și tare bine am făcut. Este bună, bună de tot! Știu că multă lume urăște cremele de mâini care nu intră repede în piele, dar aceasta m-a surprins din punctul ăsta de vedere și cred că e cea mai bună cremă de mâini încercată de mine până acum. Și e și ieftină!
Apă de toaletă Pink Tubereuse de la MAD ET LEN - v-am povestit despre el cât m-am priceput eu aici. De când îl am, l-am folosit exclusiv. Îmi place mult și mi se pare că mi se potrivește.
Mascara Boombastic de la GOSH - o iubire mai veche de-a mea, acest rimel este în top 3 al rimelurilor mele preferate. La un moment dat, a fost chiar numărul 1, dar a fost întrecut de unele de la Max Factor. Sunt la al doilea tub și uitasem complet de el, până într-o dimineață când mi-a ieșit în cale și l-am folosit non-stop de atunci. Review aici
Balsam de buze I love...blueberry&smoothie - îl am de foarte foarte mult timp, cred că de aproximativ doi ani, dar nu l-am mai folosit de nici nu mai știu când. Perioada asta am avut buzele foarte uscate și niciunul dintre celelalte balsamuri ale mele nu făceau față. Așa c-am ajuns și la ăsta și-a fost singurul care-a reușit să-mi hidrateze buzele. Întrucât lasă un film albicios pe buze, nu-l folosesc decât seara. Are și-un miros și-un gust foarte plăcut. L-am cumpărat din Douglas. 
Pilă de unghii de la EBELIN - că tot vă spuneam mai sus că-mi plac produsele Ebelin, nici această pilă nu face excepție. Am tot citit în ultimul timp, că cele din sticlă sunt cele mai bune și-am decis să încerc și eu una. Într-adevăr văd o mare diferență între aceasta și cele clasice. 
Duo blush&bronzer MAC Hibiscus Kiss din colecția MAC hearts RiRi - m-am tot învârtit pe lângă această colecție atunci când a apărut la noi, indecisă fiind ce anume să-mi cumpăr. M-am oprit la acest duo și m-am îndrăgostit de bronzer, pe care-l folosesc zilnic de atunci. Îmi place și blush-ul, dar l-am folosit de foarte puține ori. 
Blush cremă CHANEL Inspiration - e al doilea blush cremă pe care-l am de la acest brand și mi-aș dori să-mi iau toate nuanțele dacă se poate, întrucât sunt preferatele mele atunci când vine vorba de blush-uri cremă. Întrucât acum iarna am tendința să folosesc rujuri ceva mai închise la culoare și mai puternice, blush-ul ăsta e numai bun pentru că are o culoare foarte potolită și naturală. 
MAYBELLINE Instant Age Rewind Eraser Dark Circles - iubesc anticearcănul ăsta din ce în ce mai mult. L-am terminat pe cel anterior și data asta m-am decis să încerc o altă nuanță. Dacă data trecută am avut nuanța Fair, acum m-am orientat către Neutralizer. Vă invit să citiți aici părerea mea despre el. 
Ruj L'Oreal Collection Privee Julianne - este unul dintre rujurile din colecția de culori neutre recent apărute pe piață. Nu este preferatul meu dintre cele care se găsesc la noi pe piață, dar doar pe acesta îl am. Și îmi place foarte mult! Când n-am chef dimineața să stau să mă gândesc ce ruj să-mi aplic, după acesta întind mâna. 
Am tot stat să mă gândesc ce chestii care nu au legătură cu domeniul de beauty mi-au mai plăcut luna trecută, dar creierul meu nu funcționează acum. Așa cum v-am mai spus, mă simt extrem de obosită și tot ce vreau este să vină vacanța și să dorm. 
Am avut totuși o dezamăgire...Daaa, este vorba despre NARS Creamy Concealer. Nu credeam sincer c-o să ajung să spun asta, dar tare m-a dezamăgit. Probabil că știți cât de mult mi l-am dorit...mult, mult de tot! Aveam niște așteptări excepționale de la el și cred că tocmai de aia m-a dezamăgit atât de tare. Judecând la rece, nu este un produs prost. Chiar deloc! Dar nu este ce mă așteptam eu să fie. O să-i fac review dacă vreți. Deocamdată rămân cu cel de la Maybelline că e o carte câștigătoare pentru mine. 
Acestea fiind spuse, ne auzim mâine cu o postare specială, dedicată sărbătorilor.