31 iulie, 2013

Jurnal de dietă #8


N-am mai scris de ceva timp despre acest subiect și am primit o grămadă de mesaje în care eram rugată să scriu din nou.

Am primit și câteva mail-uri și mesaje extraordinare! Vă zic, EXTRAORDINARE! Mesaje care m-au emoționat până la lacrimi și care mă fac să merg mai departe în acest demers al meu. Este o senzație ce nu poate fi descrisă în cuvinte atunci când vezi că inspiri oameni din jurul tău și că-i ajuți, oricât de puțin. 

Așa că astăzi o să fac un scurt update despre viața mea din ultimul timp. Viața mea dietetică :)) După cum știți deja probabil, am fost plecată în vacanță pentru două săptămâni. Așa că am întrerupt 30 Day Shred, pe care oricum îl finalizasem de două ori. Ba chiar nivelul 3 l-am făcut de mai multe ori. M-am oprit cu câteva zile înainte de-a pleca în vacanță, cu gândul ca la întoarcere să încep un alt program al lui Jillian, Ripped in 30. 
În vacanță, nu am făcut deloc sport. Și aici mă refer la un program bine pus la punct. Însă alergătura zilnică prin magazine, dansul, cred că și râsul nu m-au lăsat să pun niciun gram pe mine. Ba mai mult, am slăbit un kil jumătate. Asta în condițiile în care am mâncat aproape normal, iar alcoolul a curs valuri-valuri. Eram atât de panicată la plecare, încât mi-am zis că n-o să mă cântăresc o perioadă de timp ca să nu mă apuce depresia. Dar câteva dintre persoanele aproiate mi-au zis că-s sărită de pe fix deja și că să pun mâna să mă cântăresc. Așa că atunci când m-am urcat pe cântar, am avut parte de o mare surpriză. Cântarul îmi arăta 51 de kilograme si un pic, așa că m-am liniștit. 
M-am întors în țară într-o sâmbătă cu gândul că de luni (săptămâna trecută) mă pun serios pe treabă. Însă din cauza unor probleme de sănătate, pe care prefer să le țin pentru mine, nu am putut să fac asta. Ca să nu mai zic că dieta mea a luat-o razna și-am cam dat prin lături. Simțeam din ce în ce mai multe nevoia de sport și eram frustrată la maxim că nu puteam face asta. Îmi venea să-mi iau câmpii de nervi! 
Până astăzi, când n-am mai rezistat și mi-am băgat picioarele. În adidași :D Tot drumul pe metrou până acasă am stat și-am analizat situația, pentru că încă nu mi-am rezolvat problemele de sănătate. Am ajuns acasă, m-am demachiat, mi-am tras echipamentul pe mine, am deschis Ripped in 30 și m-am pus pe treabă. Doamnelor, cât de dor îmi era!!!!! Îmi venea să plâng de fericire! Da, sunt ușor retardată, dar fix asta am simțit. Deși am dormit foarte puțin noaptea trecută și sunt cam leșinată de oboseală, în momentul când am început să fac încălzirea, m-a cuprins o energie de m-am și speriat de mine. Parcă bausem 740 de cafele și făceam ca drujba-n ciot. 
Toate bune și frumoase, când la circuitul trei, la partea de cardio...mi-a venit în gât. Știți la ce mă refer...să vomit, mai exact. Dar o senzație din aia de-am zis că dacă nu mă opresc în secunda unu, o să pictez toată casa. Aveam o lacrimă în colțul ochiului, dar ȘTIU că mâine va fi mai bine! 
Probabil gândiți că iau totul prea în serios și-o duc la extrem. E posibil să aveți dreptate. Dar în momentul în care mi-am pus în cap ca până pe 31 decembrie să-mi ating un anumit target pe care-l am eu în cap, păi frate, o să-l ating! Ori fac treaba calumea, ori îmi bat joc. Trebuie să mă apuc să-mi și curăț puțin dieta că e cam jale la capitolul ăsta. Am cam mâncat pâine și uneori chiar și dulciuri. N-am mâncat nici cele mai sănătoase mâncăruri din lumea asta. 
Un alt complex pe care-am l-am dezvoltat de-a lungul timpului este că am mâinile și picioarele prea subțiri. Și cu cât slăbesc, se subțiază și ele ale naibii. Și să mor dacă știu de unde...În loc să dau șuncile de pe burtă, care încă sunt destule, slăbesc fix de unde nu trebuie. 
Mă bucur totuși că nu mai am niciun strop de celulită pe coapse și pe băsănău foarte foarte puțină și doar dacă strâng puternic. Abdomenul mă omoară cu zile! Vă zic, cu zile! Dar cu muncă multă, ajungem noi și acolo unde trebuie. 
Am fost acasă la ai mei în weekend-ul trecut, ai mei care nu mă mai văzuseră din aprilie. Știți ce mi-a zis dragul meu tată când m-a văzut? "Aoleu, dar nu-mi place deloc de tine! Arăți ca o căcărează!" :))) Cât am stat acasă, numai complimente din astea mi-a făcut. Oricum zău că nu mă mai interesează nimic, decât să-mi ating eu targetul și la revedere. Altceva nu mai știu :))
Pe final, vă las cu câteva poze gen before and after, c-am mai făcut vreo câteva în perioada asta și multe dintre voi mi-ați cerut. 
ÎNAINTE
 
 
 
DUPĂ
 
 
 
 
Nu știu dacă voi vedeți diferența, dar eu o văd clar! Și acestea fiind spuse, vă părăsesc că mâine trebuie să mă trezesc devreme tare. Și vă țin la curent cu evoluția mea ;)
PS: dacă sunteți noi pe blog, restul postărilor Jurnal de dietă le găsiți sus la categoria dietă&sport.