30 iulie, 2013

Oja săptămânii


N-am mai făcut o postare cu oja săptămânii de un secol.

Adevărul e că nu mi-am mai cumpărat nicio ojă, dar am destule din cele vechi pe care încă nu vi le-am arătat. Mi-am luat totuși din vacanță o ojă, dar nu se pune pentru c-am pierdut-o fără să apuc s-o folosesc măcar o dată. Era o ojă Essie în nuanța Fiji, pe care mi-am dorit-o extrem de mult. Dar...nu o găsesc nicăieri. Nu era în bagaje și Oana zice că n-am uitat-o în Anglia. Mă oftic de nu mai pot, dar n-a fost să fie a mea. 

Oja de săptămâna asta este de la RIMMEL din gama Salon Pro în nuanța Cocktail Passion. Mai am o ojă din gama asta și vreau să vă zic că sunt de o calitate excepțională. Rezistă o grămadă pe unghii și se aplică foarte ușor datorită pensulei late pe care o are. Folosesc foarte des oja asta atât pe unghiile de la mâini, dar mai ales pe cele de la picioare. Și să vă arăt și câteva poze, zic. 
 
 
 
 
 
 
Sper să observați îmbunătățirea vizibilă a cuticulelor mele. Dar despre asta vă voi vorbi cu altă ocazie. 
Vă place nuanța asta? Sau ați încercat vreo ojă Rimmel din gama Salon Pro? 
PS: nu uitați că mai aveți o zi jumătate să vă înscrieți la concursul Garnier Moisture Match. O puteți face atât pe Instagram, cât și pe Facebook. Mai multe detalii găsiți aici