01 august, 2013

Reduceri la Centrofarm!


Nu prea scriu eu despre promoții, dar pentru Centrofarm am o mare slăbiciune.
Asta pentru că în farmaciile Centrofarm se găesc produsele Caudalie. Iar pentru acestea, am o și mai mare slăbiciune. V-am zis deja cât de mult îmi place scrub-ul de corp și serumul din gama Vinoperfect. 

Vestea bună este că, până pe data de 15 septembrie, produsele din gama Vinoperfect sunt reduse! Eu sunt săracă lipită și probabil că n-o să mă pot bucura de această ofertă. Însă, poate aveți voi norocul ăsta. De asemenea, și gelurile de duș Caudalie beneficiază de o ofertă: fiecare al doilea gel de duș cumpărat este redus cu 50%. 
 
Un alt brand care se bucură de reduceri în campania Summer Time este Dr. Organic
Astea sunt doar o mică parte dintre reducerile care sunt în această perioadă în farmaciile Centrofarm. Mergeți și le vedeți că sunt multe tare! Vreau însă să vă spun ceva ce cred că pe majoritatea vă interesează: apa micelară Bioderma este la ofertă! Pentru un produs cumpărat (250 ml), pe al doilea îl primiți gratuit. Prețul pachetului este de 51,4 lei. Eu cred că iar mă duc într-o farmacie și cumpăr tot stocul disponibil, la fel cum am făcut și data trecută.