04 august, 2013

Cumpărături Anglia Partea II


Ca și data trecută când am fost în Anglia, și acum era cât pe ce să nu mai revin cu postarea numărul 2.
Mi se pare că hainele pozate pe umeraș (mai ales de o maestră ca mine în ale fotografiatului) nu au niciun farmec. Par urâte toate! Nu le fac dreptate arătându-vi-le așa...Dar știu că sunteți tare curioase și pentru că v-am promis, o să vă arăt o parte dintre ele. Nu pe toate, pentru că așa cum v-am spus anterior, o parte au rămas acolo urmând să mi le aducă Oana când va veni în țară. Cu o mică parte din ele am poze și cu mine purtându-le și pe măsură ce-o să le îmbrac - nu am apucat să port nici măcar jumătate - o să vi le arăt și vouă pe Facebook sau pe Instagram. Apropo, urmăriți-mă și pe Instagram c-am devenit ușor dependentă și pun poze cel puțin o dată pe zi (abeautytale este user-ul meu). 

Și-o să le iau pe căprării, adică pe brand-uri. Cel mai mult timp am petrecut în Zara. Nu a fost zi în care să nu stau cel puțin o oră în Zara. Tot ce era în magazin era redus. Și când zic redus, a se înțelege reduceri uriașe, chiar de la o zi la alta. Mi s-a întâmplat spre exemplu să văd un pulover redus la 12 lire și peste vreo două zile, același pulover să fie redus la 5 lire. Se vedea clar că oamenii vor pe bune să scape de marfă. Și să vă arăt ce mi-am luat de la Zara. 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 Prima mea oprire a fost totuși, cum era de așteptat, la Primark. Nu prea erau reduceri, dar oricum prețurile lor sunt destul de bune. Mi se pare totuși că s-au scumpit comparativ cu acum 6 ani, când am intrat pentru prima dată într-un Primark. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
H&M
 
 
 
MANGO
 
 
NEW LOOK
 
 
 
RIVER ISLAND
 
 
 
 
 
TOPSHOP
 
REPUBLIK
Și la capitolul lenjerie stăteam extrem de prost. Nu mai aveam decât un singur sutien care-mi mai venea cât de cât ok. Cei de la La Senza aveau super reduceri la colecția de vară, așa c-am făcut mai multe drumuri pe la ei. Și de la Primark mi-am luat câte ceva la capitolul ăsta, dar grosul de la La Senza. 
Eu nu am mai avut până acum lenjerie de la acest brand, dar vreau să vă zic că sunt de-a dreptul impresionată de calitate. Sutienele lor îmi plac chiar mai mult decât cele de la ID Sarrieri, care erau preferatele mele. Am renunțat oarecum și la tanga, pentru c-am descoperit un model care-mi place mult mai tare: brazilian. Nu știu daca ați auzit de ei, eu una nu știam pentru că eram focusată exclusiv pe tanga. În cazul în care nu ați încercat până acum, faceți-o că veți rămâneți impresionate :D Nu știu dacă e decent să vă arăt pozele astea, dar bănuiesc că e ok. 
 
Cred că astea sunt cam toate lucrurile. M-am ofticat maxim că la Topshop nu erau decât foarte foarte puține reduceri. Blugii lor sunt de departe preferații mei, dar sunt foarte scumpi. Cel puțin pentru mine. Am avut însă norocul să găsesc o pereche redusă de la 40 la 15 lire și bineînțeles că i-am înhățat. Apropo de blugi, pe cei de la Republik am dat 3 lire și sunt preferații mei dintre toți. Am o mare slăbiciune pentru blugii evazați. Am o pereche de la Zara care-mi plac de mor, dar din păcate nu-mi mai vin. Însă mă gândesc serios să mă duc să-i strâmtez. 
Probabil că nu înțelegeți mare lucru din pozele de mai sus, dar dacă v-am promis că vă arăt...acum ce să mă fac cu voi?! :D Dacă sunteți curioase și de puloverele pe care mi le-am luat și pe care urmează să mi le aducă Oana, o să vi le arăt și pe alea când vor ajunge la mine. 
Oricum, sper să vă placă postarea asta. Și nu uitați! Dacă vreți să le vedeți pe mine, urmăriți-mă pe Facebook și Instagram. Vă doresc o duminică minunată în continuare!