06 august, 2013

MAX FACTOR Masterpiece Max - High Volume & Definition Mascara


Am o obsesie legată de rimeluri și-am încercat o mulțime la viața mea, atât scumpe, cât și ieftine.
Am ajuns la concluzia că cele de la Max Factor sunt preferatele mele. Se potrivesc cel mai bine tipului meu de gene și-mi oferă ceea ce am nevoie, la un preț decent. 

După ce m-am îndrăgostit de False Lash Effect (review aici), m-am decis să-l cumpăr din nou. Am intrat într-un Boots și o tăntică de acolo m-a convins să-i ofer o șansă și lui Masterpiece Max. Așa c-am plecat acasă cu cel din urmă. Mi-a plăcut de cum i-am văzut periuța. Este din cauciuc - în ultimul timp, prefer acest tip de perie -, subțire și ascuțită spre vârf și cu perii deși. 
Ca să n-o mai lungesc, că am tendința asta, îmi place la rimelul ăsta că separă genele mele nesuferite care au tendința să se încalece și încâlcească. Nu știu dacă ați întâmpinat vreodată problema asta, dar este de-a dreptul enervant. 
De asemenea, le lungește foarte tare, neașteptat de mult pentru un rimel care se autoproclamă ca fiind unul pentru volum. La capitolul acesta, nu pot spune că stă excepțional. Am întâlnit altele care oferă mai mult volum, cum ar fi chiar sora lui de care vă spuneam mai sus - False Lash Effect. Rezultatul final însă îmi place foarte tare! Mai ales că este foarte foarte negru. Cel mai negru negru :))
fără rimel
un strat
două straturi
Un alt lucru care-mi place mult la acest rimel este faptul că pot să-l folosesc și pe genele de jos, fără să mă ung până la gură. Având periuța destul de subțire, este ușor de manevrat. Pentru un machiaj simplu, fără complicăciuni, un strat de Masterpiece Max este de ajuns. Pentru un machiaj mai sofisticat, gen smokey, prefer să aplic de două ori. 
Nu știu dacă ați încercat acest rimel, dar dacă nu ați făcut-o, dați-i o șansă. S-ar putea să rămâneți impresionate. Pentru mine se numără clar în top 3 al rimelurilor preferate din toate timpurile. Intenționez să-l cumpăr din nou și pe acesta și pe False Lash Effect și să le combin: un strat cu ăsta, unul cu ăla. Sunt curioasă tare de rezultat. 
Care este rimelul vostru preferat?
PS: da știu că în poze am un ochi mai mare, dar abia mă trezisem după o noapte destul de agitată în care-am avut temperatură.