23 mai, 2013

Jurnal de dietă #5


M-am tot gândit ce să scriu în acest episod și mi-am adus aminte că nu am scris despre sursele mele de inspirație și motivație.
Așa cum vă promisesem acum câteva postări, astăzi o să vă arăt pe rând, cu link-uri bineînțeles, pe unde bântui eu zilnic în căutarea motivației și a inspirației de care cred că avem cu toții nevoie.


Prima persoană care m-a motivat a fost colega și prietena mea Alexandra, cu numele de scenă Cheptăn. Cheptăn s-a apucat acum câteva luni de dietă și de sport. Cred că nu am cunoscut niciodată o persoană mai determinată decât ea, din acest punct de vedere. Văzând cât de frumos slăbește și i se conturează corpul, i-am urmat exemplul. Cheptăn urmează în prezent programul Insanity al lui Shaun T și mi-a promis că după ce îl termină, o să vă povestească și vouă aici despre experiența ei. Vă zic: rezultatele sunt senzaționale!
A doua persoană care m-a motivat vine din mediul online și este Sammi sau Beautycrush. Am început s-o urmăresc pe Sammi acum muuuult timp. Era destul de plinuță, dar nu părea deloc deranjată de acest aspect. O perioadă de timp nu am mai dat pe Youtube și când am început s-o urmăresc din nou, am rămas șocată pur și simplu de cât de schimbată era. În sensul bun! Adoptase un regim de viață sănătos și slăbise foarte mult. De la ea m-am inspirat și am început programul 30 Day Shred de care v-am povestit aici. Am căutat printre videoclipurile ei și am dat peste câteva care mi-au fost de mare ajutor. Vi le las pe toate mai jos. 
Altă persoană care m-a inspirat foarte mult vine tot din mediul online și este Julia, cunoscută pe Youtube ca și MissChievous. Ea a slăbit foarte foarte mult. Dar mult de tot! Are o grămadă de videoclipuri în care vorbește despre dieta ei și despre exercițiile pe care le face. Găsiți videoclipurile respective aici. De asemenea, are un al doilea canal TheThirdShift, unde de asemenea vorbește foarte mult despre acest subiect. De curând, a început și Summer Fit, unde povestește despre tot ceea ce face pentru a fi în formă și pregătită pentru vară. Aici găsiți acest canal. 
Cred că am văzut de sute de ori videoclipurile acestor fete. Dacă aveți răbdare să le urmăriți, sper să vă ajute cel puțin la fel de mult pe cât m-au ajutat pe mine. 
De asemenea, mi-am adăugat în boorkmarks și câteva bloguri pe care le deschid zilnic, atât dimineața, cât și seara. Conțin poze motivaționale și sfaturi despre dietă și sport. O să vi le las pe toate mai jos: 
Mai sunt câteva, însă pe acestea le urmăresc zilnic, așa cum spuneam mai sus. Cred că dacă aș fi intrat pe ele anul trecut, mi s-ar fi părut niște tâmpenii, le-aș fi închis și mi-aș fi văzut de viață. Acum mi se par vitale! Mai ales dacă am zile în care simt că determinarea mă părăsește, mă uit la unul din clipurile de mai sus, mă uit  pe blogurile menționate și revin imediat la sentimente mai bune. 
Pe final, vreau să vă mulțumesc tuturor pentru susținere. În afară de comentarii, am primit zeci și zeci de mesaje de la o grămadă de fete care s-au apucat de 30 Day Shred, după ce au citit postarea mea. Mi-au spus prietene și colege că multe din cunoștințele lor au citit postarea și s-au pus pe treabă. Prietena mea cea mai bună s-a apucat și ea de program. Ceea ce-mi doresc și mai mult este ca cei care s-au apucat să se și țină. De aceea, mă gândesc că poate această postare vă poate ajuta. Totul pleacă de la creier și de aceea consider că este foarte importantă orice motivație venită din exterior. Nu vă spuneți niciodată că nu puteți - și aici nu mă refer doar la aspecte legate de sport și dietă -, ci că puteți orice pe lumea asta și cu puțină muncă  și determinare cu siguranță veți reuși. Cu toții avem zile mai proaste, dar important este să trecem peste ele, și să mergem mai departe . Nu se întâmplă peste noapte, dar se întâmplă. Vă promit! 
Dacă aveți sugestii legate de acest subiect, vă rog nu vă sfiiți să mi le lăsați în comentarii. Apreciez absolut orice sfat și încerc să trag învățăminte.