26 mai, 2013

Review fond de ten BOURJOIS Healthy Mix


Am tot amânat să fac review fondului de ten Healthy Mix de la Bourjois și bine am făcut. O să vă povestesc în această postare de ce spun asta. 

Nu este prima dată când folosesc acest fond de ten. L-am mai avut în vara lui 2011, în nuanța 53. Anul acesta, cei de la Bourjois i-au schimbat ambalajul și au umblat și la formulă. 
Când l-am folosit prima dată, mi-a plăcut foarte foarte mult și anul trecut, l-am pus în top 5 al fondurilor de ten folosite de mine în ultimul timp. Anul ăsta cu siguranță nu se va mai afla în acest top din două motive: 1. între timp am folosit alte fonduri de ten care mi-au plăcut mai mult și 2. nu mă mai înțeleg la fel de bine cu noua formulă. 
Așadar, cum vă spuneam mai sus, anul acesta Healthy Mix și-a schimbat ambalajul de la plastic la sticlă. Eu prefer acest tip de ambalaj doar din simplul motiv că mi se pare ceva mai elegant. Pompița a rămas în continuare la locul ei, lucru care din nou îmi place pentru că permite dozarea exactă a produsului. 
Eu am primit acest fond de ten din partea Bourjois când încă era zăpadă afară, frig și tot tacâmul, iar tenul meu era ușor deshidratat. Nuanța 51 - cea mai deschisă - mi s-a potrivit la marele fix. Am început să-l folosesc imediat. Pentru mine, cel mai bun mod de aplicare este cu pensula de stippling de la Real Techniques și o pompiță îmi ajunge pentru toată fața și întins ușor pe gât. 
În perioada câd vremea a fost rece, m-am împăcat destul de bine cu Healthy Mix. Îmi hidrata bine pielea, nu se agăța de porțiunile mai uscate și rezista desul de bine pe tot parcusul zilei. Nu este un fond de ten mat și acest lucru mi-a plăcut, pentru că nu sunt mare fană a celor mate, mai ales pe parcursul iernii. Oferă luminozitate și o acoperire destul de bună, cu posibilitatea de reaplicare a mai multe straturi fără să încarce tenul. 
Când vremea a început să se încălzească, treaba s-a schimbat odată cu tenul meu. Acesta a devenit normal cu tendință ușoară de îngrășare pe obraji, nas, frunte și barbie. Odată cu această schimbare, Healhty Mix nu mi se mai potrivește. Nu știu exact ce i-au schimbat în formulă, dar e clar că-l simt altfel pe ten, mai ales că prima dată când l-am folosit a fost tot vara. Îl simt mult mai greoi și că-mi încarcă tenul. În afară de asta, deși aplic pudră peste, nici rezistența nu mai este la fel de bună. După câteva ore, parcă se scurge de pe față. Se strânge inestetic in jurul nasului spre pomeți și între sprâncene. Oricâtă pudră aș aplica, efectul este același. 
Așa cum vă spuneam mai sus, acoperirea este una medie spre mare. Și vă las mai jos o poză ca să vedeți exact. Am aplicat un singur strat. 
Pentru moment, am pus deoparte acest fond de ten și poate îl voi folosi din nou când va veni frigul. Cred totuși că dacă aveți un ten uscat, această nouă variantă s-ar putea să vi se potrivească. 
Per total, sunt dezamăgită de noua variantă și clar mi se pare mai slabă decât prima. Cel original mi-a plăcut foarte foarte mult, că doar nu degeaba l-am pus în top 5. Nu înțeleg de ce să vrei să schimbi ceva ce funționează...
CALIFICATIV: 3,5/5
A mai încercat cineva noua variantă a acestui fond de ten?