21 mai, 2013

Produse consumate


Dacă ieri v-am arătat ce produse noi mi-au intrat în portofoliu, astăzi vă voi arăta ce produse am consumat.
Vreo două dintre ele erau consumate de ceva timp, dar uitasem să le menționez în postările anterioare. 

Foundation Primer de la LAURA MERCIER (oil free) - mi-am dorit cu ardoare acest produs mega-lăudat, însă a fost o mare dezamăgire pentru mine. Îl am de vreo doi ani de zile și nu am vrut nici în ruptul capului să mă despart de el, deși nu-l foloseam decât foarte foarte rar. Nu l-am consumat pe tot, pentru că între timp a expirat. Nu mi s-a părut că ar ajuta în vreun fel ca și bază de machiaj, plus că are cel mai oribil miros din lume. Parcă a cauciuc ars. Clar nu o să-l cumpăr din nou. 
Cremă de mâini pentru piele uscată de la L'OCCITANE - cred că este varianta mini asta pe care-am avut-o eu. Mi-a plăcut foarte foarte mult și vreau s-o cumpăr din nou, după ce-o termin pe cea pe care o folosesc acum (una de la Yves Rocher). Hidratează foarte bine, intră repede în piele și are o aromă foarte plăcută. 
Pastă de dinți Powersmile de la JASON - este pasta mea de dinți preferată și nici nu mai știu la al câtelea tub sunt. Am aproape un an de când o folosesc fără încetare. Am început deja una nouă și deocamdată îi rămân fidelă. Review aici
Am terminat și câteva vopsele de păr. Pe prima dintre ele, vopsea spumă de la JOHN FRIEDA, am cumpărat-o când am fost în vacanță cu gândul să mă fac rapid acolo. Nu am apucat și m-am făcut imediat ce am ajuns acasă. A trebuit să mă vopsesc din nou după doar două săptămâni, pentru că pur și simplu nu mi-a acoperit firele de păr alb și a și ieșit la spălare. Nu mi-a plăcut deloc vopseaua asta și clar n-o s-o cumpăr din nou. Cu toate acestea, probabil că voi mai încerca vopsea de păr de la John Frieda, dar altă variantă, pentru că prietena mea cea mai bună le adoră. 
Acum o săptămână două, mi-am dat seama că trebuie urgent să mă vopsesc. Nu aveam timp să mă duc la salon și-am dat fuga la supermarket să cumpăr o vopsea. Nu am încercat niciodată vreun produs SYOSS și am zis că e cazul să încerc. Îmi place la nebunie culoarea care mi-a ieșit, dar, la fel ca și în cazul vopselei de la John Frieda, nu mi-a acoperit firele albe și iese la spălat. În ciuda acestui inconvenient, destul de mare totuși, cred c-o s-o cumpăr din nou datorită nuanței superbe pe care a dat-o părului meu. 
Mi s-a pus mie pata acum vreo două luni să-mi fac ombre. Nu știu ce-a fost în capul meu, pentru că nu sunt mare fană (prefer highlights), dar mi s-a pus pata si aia a fost. Mi-am luat un kit special de la L'OREAL și m-am apucat eu singură-singurică să meșteresc ombre-ul. Mi-am luat mega țeapă, că nu mi s-a deschis părul decât cu vreo două nuanțe maxim și doar pe bucățele. Dar știți vorba aia că "Tot răul e spre bine"? Deși inițial mi-a fost super ciudă că nu mi-a ieșit ce voiam și ce speram eu, acum sunt foarte mulțumită de rezultat. Am câteva șuvițe mai deschise decât restul părului, care nu se văd decât în bătaia soarelui și care se îmbină foarte frumos cu nuanța de bază. Mă gândesc serios dacă să-l cumpăr din nou sau nu, deși mi-a uscat grav părul la vârfuri. Nimic însă ce nu poate fi rezolvat cu un foarfece și niște tratamente. 
Săpun lichid cu lapte și miere de la BALEA - mai aveam o rezervă cu mango și acum mai am una și cu aloe vera. Este unul din săpunirile mele preferate. Ieftin și bun! 
Gel de curățare cu miere de manuka și vitamina C de la NOW SOLUTIONS - mi-a plăcut mult acest gel de curățare, însă nu cred c-o să-l cumpăr iar. Motivul este că nu-mi place modul de ambalare. Îmi plac produsele care au pompiță, fie că sunt fonduri de ten, creme de față, șampoane sau mai știu eu ce. Așa c-o să mă reorientez. Eram convinsă că i-am făcut review, dar acum când m-am uitat prin postările mai vechi...surpriză! Se pare că m-am înșelat. Oricum, un produs foarte bun, cu singurul minus din punct de vedere al ambalajului. 
Un alt gel de curățare pe care l-am terminat și care mi-a plăcut mult este Enzyme Cleansing Gel de la MARIO BADESCU. I-am făcut review aici
Am terminat și masca mea preferată de față - Heavenly Hydration de la NO7. Mi-a plăcut LA NEBUNIE această mască de față. Cel puțin pe timp de iarnă, a fost salvatoarea tenului meu deshidratat. A fost momentan scoasă de pe piață pentru că i-ar schimba cică ambalajul. Nu știu sigur dacă va mai apărea și nici când, în cazul în care se va întâmpla asta. I-am scris un mail doamnei de la NO7 s-o întreb ce și cum și-am primit răspunsul sec să le urmăresc pagina de Facebook. Așadar, acum mă aflu în căutarea unui înlocuitor și umblă vorba prin târg că La Roche Posay ar avea o mască hidratantă foarte bună. Vom vedea. Review la masca de la NO7 găsiți aici
Și s-a mai dus încă o sticlă de loțiune micelară de la BIODERMA. Am rezervă la ea, dar momentan folosesc apa micelară de la L'Oreal, care-mi place foarte mult. Când le voi termina pe amândouă, îmi va fi foarte greu să iau o hotărâre cu care merg mai departe. Totuși cea de la L'Oreal are un minus, despre care voi vorbi cu altă ocazie. 
Volumizing Shampoo de la YVES ROCHER - nu m-a impresionat deloc acest produs, dar i-am găsit o utilizare mai mult decât satisfăcătoare. L-am folosit să-mi spăl pensulele cu el și a fost foarte bun la asta. Deci n-o să-l cumpăr din nou. 
Fond de ten Futurist de la ESTEE LAUDER - am fondul ăsta de ten de vreo 740 de ani. Mai aveam ceva pe fundul sticlei și mi-am zis c-a venit vremea să mă despart de el. Un fond de ten ok, dar clar nu se numără printre preferatele mele și nici n-o să-l cumpăr din nou. 
Control Cream de la MARIO BADESCU - un produs senzațional, care m-a ajutat foarte mult în lupta mea continuă cu psoriazisul. Momentan sunt în teste cu altă cremă ceva mai ieftină dedicată tratării pielii extrem de uscate, dar dacă n-o să mă satisfacă, o s-o cumpăr din nou pe asta. Singurul minus este prețul, dar repet: este un produs senzațional. Review aici
Mă disperă sărăciile astea de la Masterchef cu mâncărurile lor, dar pur și simplu nu mă pot abține să nu mă uit. Lăsând la o parte această dramă a vieții mele, aveți să-mi recomandați vreo mască de față foarte bună? De preferat să se găsească de cumpărat și nu homemade.