27 aprilie, 2013

Jurnal de dietă și sport - INTRODUCERE



Călătoria mea a început prin luna decembrie.
Atunci am început să merg regulat la Keiko Slim Spa, un salon ce pune la dispoziția clientelor o grămadă de proceduri corporale și faciale. Eu am urmat programul Criospa, care a durat până pe la începutul lunii martie. Mergeam de trei ori pe săptămână. Am avut rezultate foarte foarte bune și asta mi-a dat un impuls extraordinar. Știam că urma să plec în vacanță la jumătatea lunii martie și mai știam că probabil voi băga în mine ca sparta și că mă voi îngrășa considerabil. Sunt genul de persoană care într-un singur week-end se poate îngrășa vreo 3 kilograme.
Motivată de rezultatele obținute la Keiko și de vacanța ce urma să vină, am început o dietă destul de restrictivă. Mai exact, mâncam o dată pe zi, doar salate. Asta cu mâncatul o dată pe zi o am de când mă știu. Defecțiune foarte greu de corectat! Ușor ușor am început să slăbesc și am avut marele noroc ca în vacanță să nu mă îngraș nici măcar 100 de grame.
Scopul principal al începerii dietei a fost tocmai această vacanță. Am zis că dacă slăbesc înainte vreo 2-3 kg, n-o să mai fiu stresată c-o să mă îngraș și practic o să pun la loc ceea ce-am dat jos. Dar nu m-am mulțumit cu atât! Odată întoarsă acasă, mi-am dorit foarte tare să continui. Și nu în stilul haotic cu care începusem, ci încet încet să-mi construiesc o rutină de viață sănătoasă, ca să-i spun așa.
Am început să urmăresc video-uri și să citesc în disperare despre acest subiect. Motivația era cu atât mai mare cu cât o bună prietenă a început și ea un stil de viață similar și arată senzațional! Vorbesc zi de zi cu ea despre acest subiect și așa m-am hotărât să mă apuc și de sport.
Deja scopul principal nu mai era să slăbesc, cât să fiu sănătoasă, să mă simt bine în pielea mea. Nu vă imaginați că eram vreo super complexată, eram obișnuită cu mine așa cum eram de ani buni de zile. Aveam însă perioade când mă apuca depresia cu privire la înfățișarea mea și asta în special când se apropia sezonul cald.
Cred puternic că până în momentul în care nu te convingi tu pe tine că trebuie să începi un stil de viață sănătos și până nu găsești ACEA motivație necesară, restul nu contează. Ani de zile m-am apucat de diverse diete ca la carte și mereu am renunțat. Acum deja sunt în a treia lună de când am adoptat un nou stil de viață în ceea ce privește alimentația și trei săptămâni de când fac sport zilnic. Rezultatele au început să apară (am scăzut două numere la haine), iar asta mă motivează să merg mai departe. 
Această postare este doar o introducere la ceea ce intenționez să scriu mai departe. Am făcut o nouă categorie - dietă și sport - în care o să încerc să scriu săptămânal despre experiențele prin care trec legate de acest subiect: ce mănânc, ce exerciții fac, ce bloguri/canale youtube urmăresc și tot ceea ce mă ajută să merg mai departe. Încerc să-mi fac ordine în cap, pentru că am acumulat o groază de informații cu privire la acest subiect, informații pe care vreau să le împărtășesc cu voi. 
Vreau să vă mai spun ceva pe final, deși cred că deja ați auzit-o de 740 de ori: este foarte greu începutul, dar odată ce te obișnuiești, odată ce vezi rezultate, totul devine din ce în ce mai ușor și practic devine parte din tine și din ceea ce ești. 
Săptămâna viitoare o să revin cu o postare în care o să vă arăt câteva canale de youtube și bloguri pe care le urmăresc și care mă ajută extraordinar de mult. Am zile în care îmi vine să renunț și atunci îmi bag căștile în urechi, dau drumul la câte un video motivațional și în jumătate de oră sunt din nou gata de luptă!