02 februarie, 2012

Review *ANEW CLINICAL EYE LIFT*

AVON ANEW CLINICAL EYE LIFT

In urma cu vreo patru luni am castigat un giveaway cu produse AVON de care m-am bucurat foarte tare .
Nu mai folosisem nimic de la acest brand de foarte foarte mult timp si nici nu eram dispusa sa investesc in ele. Odata cu acest cadou, a venit si produsul de ochi ANEW CLINICAL EYE LIFT PRO
Pentru ca sunt absolut obsedata de creme de ochi, abia asteptam sa incerc si produsul asta. L-am folosit de pe la sfarsitul lui septembrie, alternat in prima parte cu ulei de migdale si cu crema de ochi de la COSMETIC PLANT. Intrucat uleiul de migdale nu mi-a satisfacut asteptarile, iar crema de ochi de la COSMETIC PLANT i-am dat-o unei prietene, am ramas doar cu asta pe care-am folosit-o si dimineata si seara. 
Produsul are doua compartimente: unul cu crema - care se aplica sub ochi - si unul cu gel - care se aplica pe pleoapa superioara. 
AVON ANEW CLINICAL EYE LIFT
Ce sustine producatorul ca fac mai exact aceste doua produse. Crema ar trebui sa accelereze metabolismul celular, sa reduca cearcanele, liniile fine si chiar ridurile, fiind un produs anti-aging. Gelul ar trebui sa mareasca productia de colagen si elastina, avand un efect de lifting al pleoapei superioare. 
Caca maca, ca sa zic asa :)) Din punctul meu de vedere, crema este foarte foarte grasa si intra greu in piele. Odata cu folosirea ei pe timpul zilei, scade rezistenta anticearcanului care pur si simplu aluneca. Indiferent de anticearcan! Cat despre gel, despre care producatorul sustine ca da un efect instant de lifting, nu face nimic. Dar nimic! Ba mai mult, desi este un gel, in perioada folosirii acestei creme am avut pleoapele mai uleioase ca niciodata. Si este iarna! Cred ca vara ar fi fost si mai rau. 
Insa m-am incapatanat si-am folosit-o in continuare asteptand rezultatele miraculoase cu care se lauda. N-am observat nicio schimbare la nivelul aspectului pielii din jurul ochilor. Nici buna, nici rea. 
INGREDIENTE: 
AVON ANEW CLINICAL EYE LIFT
Din cate am vazut in catalogul AVON, acest produs costa 59 RON. Mi se pare destuld e scump pentru ce stie sa faca, asa ca multumesc lui Dumnezeu ca n-am dat banii pe ea si c-am primit-o c-ar fi fost o investitie regretabila. Nu pot spune ca este o crema extraordinar de proasta (am intalnit altele si mai si), insa pe mine nu m-a multumit acest produs in totalitate deci n-o recomand.
CALIFICATIV: 5/10
Acestea fiind spuse, mi-am dat comanda de o crema de ochi de la ORIGINS care sper sa-mi aduca rezultatele pe care le astept :D Voi ce crema de ochi folositi?