01 noiembrie, 2011

review *crema de ochi & demachiant COSMETIC PLANT*

review *crema de ochi & demachiant COSMETIC PLANT*
si se facu ziua cand va spun cateva vorbe despre doua produse COSMETIC PLANT, pe care le-am primit in campania de testare trender.
review *crema de ochi & demachiant COSMETIC PLANT*
si incep cu crema contur ochi cu ulei de catina si masline anticearcan. la mine dureaza ceva mai mult timp pana-mi dau seama de eficacitatea unei creme, mai ales daca e de ochi. o folosesc de trei saptamani si pot sa spun pana in momentul asta ca nu face ceea ce promite: ca te scapa de cearcane. nu va imaginati ca am niste cearcane uriase si m-asteptam ca aceasta crema se mi le stearga ca printr-o minune. nu. insa nici pe cele mici nu mi le-a estompat. cel putin nu vizibil. oricum eu nu asta caut la o crema de ochi, deci n-a contat partea cu cearcanele. 
ce-mi doresc de fapt este sa-mi hidrateze calumea zona ochilor si eventual sa previna ridurile. la partea cu ridurile nu stiu ce sa zic deocamdata, insa la cea cu hidratarea am avut o surpriza placuta de la aceasta crema. hidrateaza foarte bine si zona din jurul ochilor ramane fina. ce-am mai observat la produsul asta si mi-a placut este ca anticearcanul se aplica mai frumos dupa ce-o folosesc. nu se mai strange in liniile fine si nici nu arata cakey. 
review *crema de ochi & demachiant COSMETIC PLANT*
review *crema de ochi & demachiant COSMETIC PLANT*
nu stiu daca o sa cumpar crema asta, intrucat imi doresc un serum. da, recunosc, sunt obsedata de riduri si cred ca un serum m-ar ajuta mai mult in aceasta problema decat ar face-o o crema. insa, per total acest produs m-a multumit. 
CALIFICATIV: 8/10
al doilea produs este laptele demachiant vitaminizant cu ulei de catina si masline. 
review *crema de ochi & demachiant COSMETIC PLANT*
si acest produs m-a multumit intr-o oarecare masura. dupa folosirea lui, tenul ramane destul de curat dar cred ca se putea si mai bine. imi place ca pielea ramane foarte hidratata si fina si nu lasa pelicula grasa la suprafata ei ceea ce reprezinta un mare plus, mai ales in aceasta perioada a anului cand mi se usuca tenul. nu mi se pare insa ca acest demachiant este potrivit pentru demachierea ochilor, mai ales daca te machiezi din belsug. mie nu-mi plac demachiantele de tipul acesta - crema - pentru ochi. prefer ceva lichid (lotiune micelara) pentru ca mi se pare ca acestea curata mai bine fara a agresa zona ochilor. nu cred ca voi cumpara acest demachiant. 
CALIFICATIV: 7.5/10
zilele viitoare voi citi si review-urile colegelor mele bloggerite sa vad ele ce parere si-au facut despre produsele COSMETIC PLANT cu ulei de catina si masline. mi se pare ca odata cu aceasta campanie de testare, acest brand a iesit oarecum la lumina. cel putin pentru mine si cunoscutii mei, carora le-am recomandat sa incerce produsele lor. mai ales crema de maini care nu va mai lipsi din casa mea. ca si concluzie pe final de campanie: va spun sincer ca nu m-asteptam sa-mi placa aceste produse desi auzisem lucruri pozitive despre aceasta marca, insa m-au impresionat intr-un mod tare placut.