31 octombrie, 2011

preferatele lunii octombrie!

preferatele lunii octombrie, machiaj, makeup, cosmetice

pac-pac si s-a mai dus o luna! ce mi-a placut luna asta?
  • crema de corp I love...coconut & cream. doamne, cat de bine miroase crema asta ca-mi vine s-o halesc pe paine! si se intinde foarte bine pe piele si intra si repede. o ador si sigur o s-o mai cumpar
  • fard de obraz avon in nuanta rose glow. nu ma gandeam ca un produs avon poate sa-mi placa atat de mult, dar de cand am primit blush-ul asta il folosesc aproape zilnic. si highlighter-ul imi place maxim!
  • MAC mineralize skinfinish natural. motivele le gasiti aici
  • cum a dat putin frigul, m-am reintors la fondul de ten joviale de la ivatherm. este puternic hidratant si deci ideal pentru vremea asta cand tenul tinde sa mi se usuce
  • de foarte mare ajutor pentru tendinta de uscare a tenului mi-a fost si clinique dramatically different moisturizing lotion pe care-am primit-o in varianta mini in cadrul unei campanii de testare clinique. dupa ce-o s-o termin pe asta, cu siguranta imi voi cumpara varianta full size!
  • pentru ca parul meu este foarte subtire si incapatanat, daca mi-l intind prea mult cu placa se electrizeaza de zici c-am bagat degetele in priza. asa ca o colega mi-a sarit in ajutor si mi-a adus un ser de la bes care ma ajuta tare mult
  • crema de maini cosmetic plant pentru motivele enumerate aici
  • apa termala avene. tonicul de la liz earle isi cam da duhul, iar apa asta il inlocuieste cu destul succes. de asemenea, o folosesc si sa-mi ud pensula sigma F80 cand aplic fondul de ten
  • de curand am descoperit si cele mai bune si ieftine dischete de demachiat: 3 ron la kaufland! nu vor mai lipsi de la mine din casa!
  • stiu ca nu e beauty related, insa nu puteam sa nu amintesc de lumanarea de la ikea cu miros de vanilie/prajituri pe care-o iubesc la nebunie! vineri mi-am mai luat doua: una cu aroma de fursecuri si una cu aroma de mere si scortisoara. nu le-am folosit inca, dar sunt convinsa ca miros cel putin la fel de bine ca asta alba. da, lumanarea asta chiar miroase!
voi ce-ati iubit mai mult si mai mult in luna care se incheie azi? a fost o luna productiva? :D