06 februarie, 2012

1.000 Facebook Followers Giveway! RO ONLY! - INCHEIAT

Pentru c-am implinit 1.000 de followeri pe pagina de Facebook a blogului m-am gandit sa organizez un mic giveaway ca sa va multumesc ca sunteti alaturi de mine.
Asadar, premiul consta in trusa de 88 de culori mate de la BH COSMETICS, un primer de la ELF si-un gloss de la ORIFLAME.
Trusa nu este noua, am incercat cateva culori din ea. Insa pentru ca eu n-o folosesc pentru ca mi se pare prea greu de manevrat, fiind foarte mare, m-am gandit ca poate una dintre voi se va bucura de ea. Daca cineva se simte ofensat de acest lucru, rog sa nu se inscrie. 
Asadar regulile sunt aceleasi ca de fiecare data si tot ceea ce trebuie sa faceti este sa completati formularul de mai jos. Primele doua campuri sunt obligatorii, iar restul va aduc inscrieri suplimentare. De asemenea, v-as ruga sa completati si campul unde vi se cere adresa de e-mail pentru a putea contacta castigatoarea. Participantele care nu indeplinesc cerintele obligatorii sau care se inscriu de mai multe ori vor fi descalificate. 
Giveaway-ul este deschis din momentul postarii si se va inchide pe data de 19 februarie ora 00:00. Orice inscriere ulterioara nu va fi luata in considerare. Daca aveti intrebari, va rog sa mi le lasati in comentarii. SUCCES!