06 februarie, 2012

SLEEK TRUE COLOR

SLEEK TRUE COLOR
Va spuneam in urma cu ceva timp c-am primit de la http://www.myashop.ro/ doua produse SLEEK: trusa Original si un ruj.
Daca truse mai aveam inca trei, rujul a fost primul de la aceasta marca si abia asteptam sa-l incerc.
SLEEK TRUE COLOR
Este vorba de rujul TRUE COLOR in nuanta 777 BARE ALL, o culoare mata, portocalie dar deloc tipatoare.  Desi la inceput mi s-a parut ca nu mi se potriveste nuanta, cu un machiaj adecvat chiar imi place cum imi sta. Nu prea am indraznit pana acum sa folosesc rujuri portocalii sau corail, intrucat tenul meu are subton roz si majoritatea make-up artistilor au dat verdictul cum ca acestui tip de ten i se potrivesc nuantele de roz si rosu. Ca si textura, imi place mult acest ruj mai ales ca eu iubesc rujurile mate. Si-mi place ca nu-mi usuca deloc buzele! Si tot pentru ca este mat, rezistenta lui este mult mai indelungata decat a celorlalte. 
SLEEK TRUE COLOR
Si-acum as vrea parerea voastra sincera: cum vi se pare ca ma prinde aceasta nuanta? Am facut poze atat la lumina naturala, cat si artificiala!
SLEEK TRUE COLOR
SLEEK TRUE COLOR
Rujul poate fi achizitionat de pe site-ul http://www.myashop.ro la pretul de 28.99 RON.