26 septembrie, 2011

cutia cu...

AVON

BUNATATI MULTE!!! acum o saptamana am castigat un super giveaway , iar astazi am fost la posta sa ridic minunatia de premiu.
aceste minunate bunatati m-au nimerit in proportie de 95% si sunt tare tare fericita. azi, in timp ce deschideam cutia, ma gandeam "oare asa bucurie simt si castigatoarele de la GA-urile mele?" haideti sa va arat cu ce m-am ales!
(va rog sa ma iertati ca n-am stat sa editez la poze, dar sunt rupta de oboseala)
AVON
AVON
AVON
AVON
super dragut ambalate, nu? :D si produsele:
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
AVON
si la final...."Especially for one of my readers – yes, one of my very own A Model Recommends readers!- Avon have made a perfect copy of the original Little Dot from 125 years ago!"
AVON
AVON
AVON
aren't they pretty? :D 
singurul produs cu care nu m-au nimerit este fondul de ten, care din pacate este multe prea inchis pentru mine. nu stiu deocamdata ce voi face cu el. imi pare tare rau, pentru ca-mi place mult textura lui. in rest, Ruth m-a nimerit intr-un mare fel: aveam mare nevoie de-o crema de ochi, faceam research-uri pentru a-mi cumpara un ser, farduri mov nu prea am, mascara mi-o doream mult (Doamne, da-mi putere sa n-o desfac, ca mai am vreo 6 desfacute!), gel eyeliner-ul in albastru e wow si-mi doream mult unul (am dat chix cu cel de la elf), de blush nici nu mai vorbesc cat este de frumos. 
acum intrebarea care se pune este urmatoarea: ce fac eu cu aceste superbe sticlute? aveti vreo sugestie?