27 septembrie, 2011

FACE OF THE DAY

FACE OF THE DAY
astazi am folosit doua dintre produsele AVON primite de la Ruth, al carei giveaway va povesteam aseara ca l-am castigat.
este vorba de gel eyeliner-ul mega impact in nuanta cobalt si rimelul supershock MAX, pe care nu m-am putut abtine sa-l desfac. m-am gandit asa de dimineata "daca maine mor si n-am apucat sa incerc si rimelul asta ce ma fac?!" 
la rimel o sa urmeze un review mai detaliat zilele urmatoare ca inca nu m-am lamurit exact care-i treaba cu el. despre creion va pot spune ca iubesc iubesc iubesc nuanta. insaaa se intinde si nu rezista pe linia interioara a ochiului. asta cu intinsul nu stiu daca e fix el de vina sau primerul de la ELF pe care l-am folosit azi si care e varza. nu-mi place deloc, dar despre asta intr-o postare viitoare unde o sa va arat o gramada de produse ELF pe care mi le-am luat in ultimele doua saptamani. haideti sa va arat pozele sa vedeti ce frumos se vede la ochi creionul + rimelul= LOVE. si va rog sa remarcati si sa admirati superba si minunata mea cordeluta de printesa :D 
FACE OF THE DAY
FACE OF THE DAY
FACE OF THE DAY
FACE OF THE DAY
FACE OF THE DAY
FACE OF THE DAY
FACE OF THE DAY
FACE OF THE DAY
nu-i asa ca e super draguta nuanta?