18 aprilie, 2012

Review *MARIO BADESCU HEALING & SOOTHING MASK*

In primul rand vreau sa va multumesc pentru urarile frumoase pe care le-am primit atat de pe blog, pe pagina de facebook, cat si pe profilul personal cu ocazia zilei mele de nastere.
A fost cea mai emotionanta aniversare din viata mea si-o sa va povestesc despre ea in zilele urmatoare. DAR, astazi o sa va vorbesc despre un alt produse MARIO BADESCU primit pentru testare de la Carespot. Este vorba despre masca de fata Healing & Soothing
Aceasta masca de fata este un produs antiinflamator dedicat tenului mixt sau gras, acneic si deshidratat. Promite ca ajuta la controlarea rosetii si iritatiilor provocate de catre acnee. Dupa cum probabil deja stiti, eu nu am un ten acneic, insa uneori imi mai apar mici monstruleti, mai ales in acea perioada a lunii. 
Healing & Soothing Mask are o consistenta groasa - cea mai groasa masca de fata folosita de mine. Se aplica in strat subtire pe fata curatata in prealabil, de doua-trei ori pe saptamana sau chiar mai des, daca este cazul. Neavand un ten acneic, eu n-am aplicat-o decat o singura data pe saptamana si-am considerat ca e de-ajuns. 
Am folosit aceasta masca o perioada destul de indelungata (de la inceputul lui februarie), in fiecare saptamana. Ceea ce-am sperat sa faca aceasta masca a fost sa nu-mi usuce tenul si sa mi-l hidrateze si sa-mi calmeze eventualele iritatii care-mi mai apar din cand in cand (gen cand am folosit fondul de ten Maybelline Affinitone). Pot sa va spun c-a indeplinit aceste conditii. Sunt incantata de masca asta! In ultima perioada mai ales, ma confrunt cu un ten foarte deshidratat in urma tratamentului cu BHA lichid de la Paula's Choice, asa ca orice mic ajutor este binevenit. 
Ceea ce-am observat in zilele in care-am folosit aceasta masca este ca tenul meu arata mult mai bine decat in restul zilelor, mai luminos si mai moale. Asa ca-n ultimele doua saptamani, am inceput s-o folosesc de cate doua ori/saptamana. De asemenea, am mai observat ca ma ajuta si cu eventualele cosulete aparute: se usuca mult mai repede, de pe-o zi pe alta chiar, daca nu sunt exagerat de babane. Din ce-am mai rasfoit online, sunt multe persoane care sustin ca aceasta masca le-a ajutat foarte mult in tratarea acneei chistice. 
Ca toate produsele Mario Badescu incercate de mine pana acum, este si foarte economica. Consider ca acesta este marele avantaj al acestui brand. O am de doua luni jumatate si preconizez ca ma va tine exact pana atunci cand va expira, adica inca trei luni jumatate. 
Si acum sa va spun si care este minusul acestei masti de fata: pretul! Eu una n-as da pe ea 125 ron, cat costa pe site-ul Carespot. Imi place, este un produs bun, insa nu consider ca merita acesti bani. Asadar, o sa ma bucur de ea cat mai dureaza, insa cand o s-o termin, nu intentionez s-o cumpar. 
Ingrediente
Nu ma pricep grozav la ingrediente, insa am mai folosit produse de fata care contineau caolin (un cleanser de la Dermalogica este primul care-mi vine in minte) si stiu ca si acela m-a ajutat foarte mult in combaterea cosurilor. Am citit totusi la un moment dat ca acest ingredient are potential iritant pentru tenurile extrem de sensibile. Eu nu am intampinat nicio problema din acest punct de vedere.  
CALIFICATIV: 8,5/10
Si ca nota de final, vreau sa va spun c-am devenit maniaca in ceea ce priveste mastile de fata. Vreau sa am cat mai multe si cat mai bune! Am ajuns ca aproape in fiecare seara sa-mi pun cate o masca pe fata. Chiar ieri am castigat o masca hidratanta NO7 la Cristina pe blog si ard de nerabdare s-o primesc si s-o folosesc! 
Voi folositi masti de fata? Le preferati pe cele din comert sau cele facute in casa?