16 aprilie, 2012

NAILS OF THE WEEK

Oja pe care v-o arat astazi o puteti castiga si voi la giveaway-ul care se afla acum in desfasurare pe blog ;)
Haideti sa va arat o poza cu ceea ce m-a inspirat sa-mi pictez unghiile cu oja asta. 
Asta e ceea ce vad cu de la balconul meu situat la etajul 7 al unui bloc comunist din Dristor, Bucuresti :)) In fiecare zi ma incanta privelistea asta, mai ales cand e soare. Iar cand stau pe canapea cu laptopul in brate si ma uit pe geam tot ceea ce vad este cerul ata de senin si de luminos si vreo doi plopi care au reusit sa ajunga pana la inaltimea asta. Hai ca azi sunt romantica :)) Sa va arat totusi si oja, nu? Este ESSENCE si se numeste Viva la Green, un nume si-o culoare numai bune pentru primavara! Pozele sunt facute in lumina naturala fara blitz, cat si cu blitz. 
Nu sunt eu obisnuita sa port astfel de oje, iar asta mi se pare draguta si nu prea. As fi preferat sa fie ceva mai turcoaz, dar o sa caut una si-n nuanta asta. Acum intrebarea mea este: credeti ca unghiile trebuie asortate la imbracaminte/machiaj? Ca daca e asa, I'm screwed!