19 aprilie, 2012

Cum mi-am petrecut ziua de nastere

Dupa cum probabil stiti, marti a fost ziua mea de nastere, o zi absolut superba si minunata, pe care-am petrecut-o alaturi de cei mai minunati oameni din lume si despre care nu m-am putut abtine sa nu va povestesc un pic :D
Va avertizez ca e o postare lunga si posibil plictisitoare pentru unele din voi. 
Asadar de cu seara, mi-am pregatit si eu niste haine cu gandul sa ma imbrac ceva mai dragut de ziua mea, insa dimineata cand m-am trezit si m-am uitat pe geam...tristete maxima: era o vreme de toata jena! Mi-am pus pe mine o pereche de blugi si-o bluza si m-am carat la cofetarie sa le iau prajituri la ulatele mele de la birou. Cand am ajuns, ulatele ma asteptau cu un buchet superb din florile mele preferate, lalele albe! Am mai stat, am mai vorbit cu ulatele si pe urma ele au coborat intr-o sala de sedinte la un brainstorming. A venit si Vaki pe la mine, un coleg care-mi este mult mai mult decat un coleg, un confident pe care-l iubesc de nu mai pot, si mi-a dat un cadou super dragut, pe care nu l-am desfacut nici in ziua de azi de mila sa nu-i stric ambalajul. 
Imediat ce-am ramas singura in birou, am mai primit un buchet minunat de lalele de la colegele de la contabilitate. Bucurie maxima! Si apoi am ramas iar singura in birou. La un moment dat imi suna telefonul si secretara ma anunta ca e cineva de la curier jos care vrea sa discute cu mine. Intreb si eu ca tot omul in ce problema si fata imi spune sa cobor ca e urgent. In lift eram deja plina de spume la gura, imaginandu-mi ca cine stie ce problema o fi aparut. Cand am ajuns jos in receptie...ghici ce?! Prietena mea cea mai buna ma astepta cu un brat enorm de lalele! Doamne, atat de tare ce m-am bucurat! 
Am mai stat la o barfa cu ea si apoi a plecat. Peste vreo ora-doua, eram cu nasul prin mailuri si observ o oarecare agitatie in birou. Nu bag in seama si-mi vad de treaba. Si o vad pe una din ulate cum vine spre mine cu o cutioaie mare in mana si mi-o intinde. Rand pe rand s-au strans ulatele in jurul meu, asteptand sa desfac cutia. Cand am desfacut-o, am dat peste minunatia asta: 
Am sarit in sus de bucurie si de emotie! Un tort atat de frumos va jur ca nu am primit in viata vietilor mele! Si ca surpriza sa fie completa, ulatele imi zic "ia vezi ca e si-un plic, deschide-l si pe ala!" Fetelor, Doamne si acum imi dau lacrimile, am deschis plicul si-am scos doar un colt din ce era acolo si m-a pufnit un plans de nu-i adevarat! Probabil m-am facut de toata jena, dar pur si simplu nu ma puteam abtine sa nu plang in hohote si nu-mi mai puteam efectiv reveni! Era un bilet la concertul Linkin Park, care este una din formatiile mele preferate. 
Ziua la birou cu ulatele cele mai minunate din lume a fost perfecta! Seara le-am scos pe prietenele mele cele mai bune, Baro si Poci, la un restaurant chinezesc de la mine din cartier. 
Am bagat in noi ca spartele...
Ne-am chinuit sa ne facem poze singure...
Inainte de toate astea insa, Baro imi zice "Ia bai poci sa-ti dau ceva". Si imi pune pe masa ceva. Cand zaresc ce era, iar ma pufneste plansul! Un bilet la Rock in the City unde vor concerta mai multe trupe rock, printre care si doua dintre preferatele mele: Evanescence si Within Temptation. Ca sa va faceti o idee de cat de mult am putut sa ma bucur, sa va spun care sunt trupele/cantaretii mei preferati: Bob Marley si Nirvana (pe care cu siguranta n-o sa-i vad vreodata in concert :)) ), Evanescence, Linkin Park si Within Temptation. Deci ce puteam sa-mi doresc mai mult?!?!?!?!
Poci (sa nu va speriati de nume, eu am obiceiul sa pun porecle persoanelor apropiate si nu le mai zic ever pe numele adevarat) nu s-a lasat mai prejos si mi-a dat si ea un cadou absolut minunat: o oja si-un gloss de la Amway! 
Pana marti credeam ca cea mai frumoasa aniversare a mea a fost cea de anul trecut, cand am petrecut trei zile si doua nopti. Insa cea de anul asta clar este peste! Atat de minunata si de emotionanta! Am niste prietene si niste colege absolut EXTRAORDINARE, care mi-au oferit unele din cele mai frumoase momente din viata mea! Le iubesc de nu mai pot si sunt recunoscatoare ca fac parte din viata mea! 
VA IUBESC, ULATELE PAMANTULUI!