23 aprilie, 2012

Review *MAYBELLINE COLOR TATTOO 24 HR*



Astazi o sa va vorbesc despre un produs pe care mi l-am dorit extrem de mult: MAYBELLINE COLOR TATTOO 24 HR BY EYESTUDIO. 
Prietena mea cea mai buna a fost foarte draguta si mi-a adus unul de la Londra, cumparat de la Boots. Este nuanta 40-Permanent Taupe. Nu mica mi-a fost mirarea sa descopar ca nuantele acestui produs au alte denumiri in UK, plus ca se gasesc mult mai putine. 
Nuantele din Marea Britanie:
  • Eternal Gold
  • Endless Purple
  • Turqoise Forvr
  • Immortal Charcoal
  • Permanent Taupe
  • Eternal Silver
  • And on Bronze
Nuantele din Statele Unite:
  • Too Cool
  • Fierce and Tangy
  • Audacious Asphalt
  • Painted Purple
  • Bad to the Bronze
  • Pomegranate Punk
  • Tough as Taupe
  • Tenacious Teal
  • Bold Gold
  • Edgy Emerald
Dupa cum vedeti in Statele Unite sunt mult mai multe nuante, iar denumirile sunt cu totul altele fata de Marea Britanie. Dupa cum am vazut pe site-ul Temptaliei, nici macar ambalajul nu este la fel. Asa ca nici nu ma mai mir ca atunci cand am rugat-o pe prietena mea sa-mi ia anumite nuante, mi-a zis ca nu le gaseste la niciun Boots nici din Londra, nici din alte doua orase din apropiere. Normal ca nu le gasea, pentru ca denumirile erau cu totul altele. Bine macar ca mi l-a luat pe asta. 
Si acum sa va vorbesc despre produsul in sine. Este un fard de ochi crema (gel, cum ii spun cei de la Maybelline) si a capatat reputatia cum c-ar fi foarte asemenator cu vestitul Paint Pot de la MAC, atat ca si consistenta, cat si ca ambalaj si calitate. Din pacate nu detin niciunul din acesta, deci nu pot sa-mi dau cu parerea daca este asa sau nu. 
Acest fard de ochi promite, dupa cum ii este si denumirea, ca odata aplicat, nu se misca din loc, avand o super rezistenta. Sa va spun insa parerea mea. Cred ca nenorocitii si nemernicii au umblat si la formula! DA, ADEVARAT VA SPUN! De unde-am tras concluzia asta desteapta? Pai dupa ce l-am incercat, am vazut si pe numeroase canale de youtube si bloguri din UK parerile altor fete care sunt fix ca ale mele! 
Sa va spun la ce ma refer. Cand l-am cumparat eu, acest produs abia aparuse in Europa. Cel putin, in UK. Vazusem nebunia de pe youtube la acest produs, cum ca face si drege si abia am asteptat sa-i testez puterile. In prima zi, l-am folosit singur singurel: fara primer si niciun fel de alta baza. Dupa cateva ore arata horror: se stransese in cutele pleopei mai ceva ca cel mai prost fard posibil. Evident ca i-am dat si-o a doua sansa. L-am folosit a doua zi cu primer: efectul a fost aproximativ acelasi, totusi am observat o oarecare imbunatatire in ceea ce priveste rezistenta. A treia zi, am pus si fard normal peste (praf, pudra sau cum ii spune). Imbunatatirea a fost evidenta! A rezistat foarte bine de dimineata pana tarziu in noapte. Lucrul pe care l-am observat a fost c-a marit rezistenta fardului pudra si arata impecabil la sfarsitul zilei. Me happy!
Usor usor, au inceput sa apara review-uri si la fetele din UK care - coincidenta?! - aveau aceeasi parere despre produs si se intrebau de unde atata nebunie in USA vis-a-vis de acest fard. Pai parerea mea este ca formula difera de la un continent la altul, asa cum am spus si mai sus. Ca sa ma asigur ca nu vorbesc tampenii, o sa-mi dau comanda si de-unul made in USA de pe ebay si-o sa revin la un moment dat cu o parere.
Eu m-am ales cu nuanta Permanent Taupe, care este o nuanta superba! 
Impreuna cu Satin Taupe de la MAC face o combinatie de milioane! Iubesc pur si simplu aceasta nuanta! M-asteptam eu la minuni de la el, dar mi-am cam luat teapa. Si asta numai pentru c-am avut asteptari mult prea mari in urma review-urilor americancelor de pe Youtube. Sa va arat nuanta incercata pe mana atat fara blitz, cat si cu, sa vedeti cat e de frumoasa. 
Este un produs bun, il recomand, insa sa nu va asteptati ca e cine stie ce smecherie, ca veti fi dezamagite la fel cum am fost si eu. Acum insa am ajuns sa-l iubesc si-l folosesc aproape in fiecare zi. Mi-as fi dorit foarte mult si nuanta Pomegranate Punk, dar n-am avut noroc. Probabil o s-o cumpar de pe ebay. 
CALIFICATIV: 9/10
A mai incercat cineva produsul asta?