02 aprilie, 2012

Preferatele lunii martie!



A trecut luna martie! Doamne, cat de repede mi s-a parut c-a trecut luna asta...In fine, astazi o sa va arat o parte din preferatele acestei luni.
De ce spun o parte, pentru ca mai sunt multe altele pe care insa le-am mentionat si luna trecuta. 
Asadar, in materie de ingrijire, in luna marite mi-au placut:
  • mastile de la APIVITA - eu am o masca de ochi cu struguri si una de fata cu morcov. Cea de ochi chiar a fost o adevarata revelatie pentru mine! Le voi face review si cu siguranta voi mai cumpara si alte masti de la APIVITA
  • lotiunea tonica KERATOPLAST de la MARIO BADESCU: hidratanta, calmeaza iritatiile si curata. 
  • tot de la MARIO BADESCU masca de fata healing & soothing mask. Tenul meu se afla intr-o perioada de dezhidratare atroce din cauza exfoliantului cu BHA de la Paula's Choice si aceasta masca ma ajuta in aceasta privinta. Chiar acum o am pe fata. 
  • crema de ochi Starting Over de la ORIGINS. Mi-a trebuit mult timp sa ma decid daca imi place sau nu aceasta crema. Imi place!
  • cleanser-ul Deep Clean Invigorating de la NEUTROGENA a fost folosit si iubit in luna martie. In special dimineata, pentru ca are un efect racoritor si ajuta la trezire :D 
In materie de make-up: 
  • rimelul de la ESSENCE - Multi Action False Lashes - il ador si n-am mai folosit niciun alt rimel de cand l-am cumparat
  • pudra mea de poseta de la COVERGIRL.  Dimineata cand ma machiez nu mai folosesc de la o vreme pudra - tot din cauza de BHA - insa uneori pe parcursul zilei zona T tinde sa luceasca, asa ca pudra asta ma ajuta tare mult
  • fardul de obraz Peachykeen de la MAC recent redescoperit si tare mult iubit in luna martie 
  • trusa de farduri de ochi Naked 2 de la URBAN DECAY. Usor usor am inceput sa renunt la alte farduri de ochi, cu exceptia celui de la MAC-Satin Taupe care ramane in continuare preferatul meu, si sa folosesc cel mai mult aceasta paleta
  • oja de la FARMASI pe care v-am aratat-o aici
  • rujul NYX in nuanta Chloe
In mare, cam asta am folosit cu drag in luna martie. Vor urma review-uri si produselor carora n-am apucat sa le fac pana acum. 
PS: Saptamana asta implinesc un an de cand am inceput sa scriu pe acest blog, asa ca tre' sa-mi rasplatesc cititoarele care-au fost si sunt alaturi de mine, nu? Acum sunt in faza de strangere a unor chestii foarte dragute pentru voi si sper ca in curand sa dau drumul unui giveaway care sa va placa.
Gud bai!