03 martie, 2012

FACE OF THE DAY

Face of the day (ca n-am mai facut demult) rapid rapid sa vedeti cum m-am pregatit eu pentru aceasta seara minunata de sambata: un machiaj natural.
Parul prins valvoi in coama de cal :)) Sper sa va placa :) 
Si un zambet pentru voi! (Fie vorba intre noi in poza asta arat de parca as avea un bat in...stiti voi :D )
Pentru fata am folosit fond de ten Futurist de la Estee Lauder, concealer Ideal Light de la Estee Lauder, pudra Mineralize Skinfinish Natural de la MAC, contur din trusa de 10 blush-uri de la BH Cosmetics si blush de la Farmasi in nuanta Terracotta
Pentru ochi am folosit baza de la Urban Decay, si patru nuante din paleta Naked 2 (bootycall pe toata pleoapa superioara, tease in pliu, busted in coltul extern si pe pleoapa inferioara si foxy sub arcada si-n coltul intern al ochiului), gel eyeliner Dark Diversion de la MAC si rimel Maybelline Volum Express Lift-up. Sprancenele mi le-am facut cu creionul de la Covergirl in nuanta Smoky TaupeCe ochi mirati am in poza asta :)) N-o sa invat in viata mea sa fac poze calumea...
Pe buze am folosit creion contur de la Flormar in nuanta 216 si ruj de la NYX in nuanta Chloe
Si gata! Va urez sa aveti in continuare un week-end minunat si primavaratec!