29 martie, 2012

MAC PEACHYKEEN

MAC PEACHYKEEN
Blush-ul Peachykeen a fost primul meu produs MAC. L-am cumparat in urma cu vreo patru ani din Viena, intr-o vacanta de vara pe care-am organizat-o special pentru shopping.
Mi-am lumea in cap si-am plecat singura singurica pentru vreo 5 zile, dupa ce-am citit niste forumuri de unde-am aflat ca-n perioada respectiva erau reduceri uriase prin magazine. 
Primul magazin in care-am pasit a fost un magazin MAC, unde-am bananait vreo doua ore. La vremea respectiva nici nu stiam ce-i ala shopping online, asa ca atunci cand m-am vazut in MAC, mi-am zis ca l-am prins pe Dumnezeu de-un picior. Mi-a fost foarte greu sa ma decid ce sa cumpar, dar am dat peste o vanzatoare foarte draguta pe care-am innebunit-o de cap si-n final mi-am luat o punguta plina cu chestii, printre care si acest minunat blush. 
MAC PEACHYKEEN
MAC PEACHYKEEN
La vremea respectiva nu aveam in arsenal absolut nicio pensula calumea si aplicam blush-ul asta cu ce ma pricepeam eu mai bine: mai cu deshtele, mai cu un buretel sau cu pensulele alea inutile care vin odata cu genul asta de produse (aveam una de la L'Oreal). Asa ca dragul de el mi-a cam displacut si l-am uitat aruncat intr-un sertar. Dupa un timp insa, l-am redescoperit. L-am folosit pentru o scurta perioada de timp, ca mai apoi sa uit iar de el. Si de curand, m-am indragostit cu adevarat de acest blush. 
Peachykeen este un blush sidefat, cu usoare sclipiri aurii, nimic de prost gust insa. Imbina nuante de roz cu nuante portocalii. Cat despre pigmentare...ce sa va spun, este foarte pigmentat, insa fiind un blush de tip sheertone nu este chiar atat de puternic, cum am intalnit la alte blush-uri de la MAC. Din punctul meu de vedere asta e un lucru pozitiv pentru ca, daca aplici prea mult din prima, nu risti sa arati ca un clown. 
MAC PEACHYKEEN
MAC PEACHYKEEN
MAC PEACHYKEEN
Dupa cum puteti observa din pozele de mai sus, particulele aurii de care va vorbeam sunt abia sesizabile, insa dau o stralucire si-o luminozitate extraordinar de frumoasa odata ce produsul este aplicat. In ceea ce priveste rezistenta, va pot spune ca blush-urile MAC in general - si acesta in particular - sunt foarte rezistente: dupa multe multe ore de purtare arata fix la fel ca atunci cand a fost aplicat. 
Despre Peachykeen se spune ca este dupe pentru Orgasm de la NARS. Sau invers...:)) Nu stiu daca asa o fi, insa poza de mai jos ma face sa cred ca e adevarat.
MAC PEACHYKEEN
NARS / MAC
Mi-am promis ca anul asta o sa-mi cumpar pentru prima data niste blush-uri NARS, despre care multa lume sustine c-ar fi cele mai bune din punct de vedere calitativ. Pana atunci insa, blush-urile de la MAC raman preferatele mele, iar momentan PEACHYKEEN este pe primul loc in top. 
Care este blush-ul vostru preferat?