10 martie, 2012

Review *MAYBELLINE EYE STUDIO LASTING DRAMA*

Va spuneam aici ca, printre altele, am cumparat gel liner-ul MAYBELLINE EYE STUDIO LASTING DRAMA in nuanta Saphir.
Voiam demult sa incerc acest produs, dupa ce l-am vazut intr-o groaza de filmulete pe youtube, insa nu voiam sa incerc negru, ci o alta culoare. Asa ca dorinta mi-a fost indeplinita :)
Produsul vine ambalat intr-un borcanel de 3 grame si este insotit de o pensula, o chestie foarte desteapta dupa parerea mea. Pentru ca am mai multe gel liner-uri de culori diferite, uneori mi-e pur si simplu lene sa spal pensula pe care-o folosesc de obicei, asa ca pensula asta extra a picat la fix. Gasesc ca pensula este foarte ok, chiar nu ma asteptam sa ma folosesc de ea cu atata spor :)) Nu mai am nicio pensula de genul asta: este acutita si tesita in parti. 
Asadar, culoarea pe care mi-am ales-o este un albastru inchis foarte frumos, cu putin sclipici in el care se vede foarte dragut odata aplicat. La inceput, am avut impresia ca are o usoare tenta de mov, insa dupa ce l-am folosit de mai multe ori, mi-am dat seama ca m-am inselat. 
Despre produsul in sine, va pot spune ca-mi place foarte mult. Rezista foarte bine pe parcursul intregii zile, nu se intinde si este si rezistent la apa. Cu toate astea, se demachiaza destul de usor. Desi am auzit pareri cum ca s-ar usca destul de repede, n-am observat asta pana acum. Il depozitez cu fundul in sus, asa cum imi tin toate produsele de genul asta, pentru ca umbla vorba prin targ ca asta prelungeste durata de viata a gel liner-elor. 
Am facut si-un test ca sa va convingeti cat de rezistent este dupa ce-am dat cu apa peste el si-am si frecat putin. 
Dupa cum vedeti in poza de mai sus, nu s-a miscat din loc! Asta este un mare plus pentru mine.
Pentru ca sunt o carcotasa, i-am gasit si-un minus acestui produs: pentru a machia un singur ochi, nu pot pur si simplu sa inmoi pensula o data/de doua ori si sa fac o linie cap-coada, ci este necesar sa fac miscarea asta de multe ori. Lucru asta ma enerveaza la culme mai ales daca e dimineata si sunt pe fuga.
Per total sunt multumita de MAYBELLINE EYE STUDIO, imi place consistenta si rezistenta si gasesc ca aceasta nuanta de albastru vine bine culorii ochilor mei. 
Asadar, recomand acest produs. Chiar imi place foarte mult, spre deosebire de Essence care m-a dezamagit cumplit. Dar despre asta, intr-un episod viitor :)
CALIFICATIV: 9/10