21 februarie, 2012

Captura de azi

cumparaturi, makeup, machiaj, cosmetice

Nu e chiar de azi, ci e cam tot ce-am strans in luna februarie. Va anunt ca urmeaza o captura destul de mare!
Sa nu va imaginati insa ca sunt vreo mogula care face banii cu ciocanul noaptea-n pod. Ca sa-mi iau toate lucrurile astea am facut niste eforturi financiare uriase la modul cel mai serios. 
O parte din ele am apucat sa le folosesc, iar altele sunt virgine. Unele din ele m-au incantat extraordinar de mult, iar altele m-au dezamagit. Dar hai sa va arat in detaliu ce si-a luat fata! 
  • Doua oje si un lac incolor de la ESSENCE. Pe doua dintre ele vi le-am aratat deja, pe cealalta urmeaza cat de curand s-o folosesc
cumparaturi, makeup, machiaj, cosmetice, essence
  • Doua farduri de ochi: unul de la ESSENCE in nuanta 35 Party All Night si unul de la NYX in nuanta Iced Mocha. Cel din urma este primit cadou de la Delia
essence, cumparaturi, makeup, machiaj, cosmetice
  • Doua gel eyelinere: unul de la ESSENCE in nuanta 02 London Baby si unul de la MAC in nuanta Dark Diversion. Cel de la MAC este cumparat de pe blogul Deliei 
MAC Dark Diversion, machiaj, makeup
MAC Blacktrack
  • Inca un gel eyeliner MAYBELLINE LASTING DRAMA in nuanta Saphir. Pe asta l-am cumparat de pe blogul Lianei care are o groaza de chestii misto de vanzare. Desi in borcanel pare mai mult un albastru, l-am incercat pe mana si bate spre movuliu. Si-a venit si cu pensula la pachet :D 
MAYBELLINE LASTING DRAMA
MAYBELLINE LASTING DRAMA
  •  Si pentru ca-mi trebuia o pudra de poseta cu onglinda si buretel (sau cum ii zice aluia cu care se aplica), mi-am cumparat tot de pe blogul Lianei o pudra de la COVERGIRL in nuanta Medium Light
COVERGIRL
  • Liana a fost foarte draguta si mi-a trimis cadou un creion de ochi cu doua capete tot de la COVERGIRL in nuanta Smoky Taupe: la un capat e creionul, iar la celalalt un buretel pentru smudge (cum se traduce "smudge"?). Nu l-am incercat, insa la prima vedere mi se pare foarte potrivit pentru sprancene iar maine o sa vad daca am dreptate sau nu. 
COVERGIRL
  • Mythic Oil de la L'OREAL PROFESSIONNEL. Pe acesta il folosesc deja de vreo doua saptamani si imi place mult! 
Mythic Oil de la L'OREAL PROFESSIONNEL
  • Mega-laudatul si mega-apreciatul BEAUTY BLENDER! Sunt convinsa ca majoritatea ati auzit de el. Il vanam de ceva timp si pot sa va spun cu mana pe inima ca this is the shit! Va urma review!
BEAUTY BLENDER
  • Am prins in urma cu cateva saptamani un voucher cu reducere de 50% la produsele Mario Badescu de pe Carespot si asa ca mi-am luat SILVER POWDER.
SILVER POWDER
  • Si serumul cu vitamina C pe care eram cat pe ce sa mi-l mai cumpar o data prin noiembrie, dar la pret intreg. Bine ca n-am facut-o ca ma lasa in chiloti!
Mario Badescu Vitamin C Serum
  • Un brand la care jinduiam de cel putin doi ani de zile este ORIGINS. Atat de multe imi doresc/doream de la ei ca nu va pot spune. Intr-un final am reusit sa-mi cumpar crema de ochi Starting Over!
Origins Starting Over
  • Nu stiu ce-am in ultimul rand de-am devenit asa maniaca sa-mi cumpar rujuri, desi nu sunt genul de persoana care sa foloseasca zilnic acest produs. Asadar mi-am luat doua rujuri: unul de la ESSENCE in nuanta Look at me! si unul cumparat tot de pe blogul Lianei, SALLY HANSEN in nuanta Sunbeam. Cel dintai a devenit rujul meu preferat! Va arat o poza si cu el aplicat sa vedeti cat e de frumos.
Origins Starting Over
Captura de azi
Si cam atat in ceea ce priveste cosmeticele. Mi-am luat si doua chestii de imbracat. 
  • O geaca din imitatie de piele de la TOPSHOP pentru care-am dus lupte seculare. Mi-am comandat initial o marime prea mica (nu-mi incapeau ambasadorii) , am trimis-o inapoi si in final, pentru ca mi-a placut atat de mult, mi-am luat o marime mai mare. Iubesc geaca asta si abia astept sa se faca un pic mai cald sa pot s-o port.
TOPSHOP
  • N-am indraznit niciodata sa port animal print pentru ca aveam impresia ca nu mi se potriveste, insa mi-am luat inima in dinti si mi-am cumparat o camasa de la Dorothy Perkins dintr-un gen de matase mai grosuta, care-mi place foarte mult!
Dorothy Perkins
Si cam asta a fost...Mai astept CEVA ce sper sa ajunga saptamana asta. Stiti cum astept acest CEVA?! Visez noaptea! Daca ma urmariti pe pagina de facebook, cred ca stiti deja despre ce e vorba :D 
Daca aveti intrebari sau daca vreti sa grabesc vreun review la un produs anume, va rog sa nu ezitati :)