07 martie, 2012

NAILS OF THE WEEK

M-am hotarat sa schimb numele acestor gen de postari din Nails of the day in Nails of the week, pentru ca eu nu-mi fac manichiura decat o data pe saptamana si e mai plauzibil asa :) 
Asadar, astazi o sa va arat tot o oja de la O.P.I. in nuanta PANDA-MONIUM PINK!
Este o culoare lila, care mie-mi place foarte mult si mi se pare foarte potrivita pentru primavara/vara. Am avut noroc si cu aceasta oja din punct de vedere al rezistentei. Sunt data cu ea de aproape patru zile si va veti convinge singure ca arata foarte ok. Are ceva totusi ce nu-mi place: a trebuit sa aplic trei straturi ca sa se vada frumos, intrucat este cam groasa si la aplicare lasa urme. Lucrul asta ma enerveaza la culme! La un moment dat imi venea sa renunt sa ma mai dau cu ea, ca-mi pierdusem pur si simplu rabdarea. 
Data asta am apucat sa fac poze cu ea pe unghii atat in lumina naturala, cat si artificiala. 
Mi-au crescut putin cuticulele si este cam inestetic, dar in rest cred ca arata destul de bine. Se vad si niste urme pe ele pentru ca, data fiind cu trei randuri de oja, la un moment dat n-am mai avut rabdare sa se usuce si-am facut chestii :D 
Si pentru ca maine este ziua tuturor femeilor, va urez sa aveti parte de multa multa fericire si, mai ales, sanatate! Ca-i mai buna decat toate, zic :)