05 martie, 2012

Review *MARIO BADESCU CELLUFIRM DROPS*


Am primit acest produs in varianta mini pentru testare de la CARESPOT si vreau sa va marturisesc ca m-am bucurat foarte tare, pentru ca deja incercasem Cellufirm Drops primit cadou la o revista si-am fost foarte incantata de el. 
Cellufirm Drops este un ser destinat tenului uscat, fiind un produs anti-imbatranire. Se aplica de doua ori pe zi, dimineata si seara, iar peste crema cu care va dati de obicei. Eu nu l-am folosit decat pe parcursul zilei (noaptea folosesc un alt ser) singur, fara alta crema aplicata peste. In afara de crema de ochi. Are culoarea verde, are o consistenta destul de lichida si miroase senzational! A proaspat si natural. 
Cellufirm Drops este un produs extrem de economic (chestie pe care-am observat-o si la alte produse de la Mario Badescu), fiind necesare doar trei picaturi pentru toata fata. O mostra m-a tinut doua saptamani si inca mai am pentru cateva aplicari. Lasa tenul hidratat, fara sa-l ingrase si este o excelenta baza de machiaj. Desi producatorul il recomanda tenurilor uscate, cred ca ar face fata cu succes si tenurilor mixte sau grase. Asta pentru ca intra foarte repede in piele, nu lasa pelicula grasa si nici nu iese prin fata pe timpul zilei (cred ca intelegeti la ce ma refer - sunt anumite creme care pe moment intra in piele si pe parcursul zilei parca ies pur si simplu la suprafata dand acel aspect de gras). 
Daca aveti insa tenul extrem de uscat, cred ca este bine sa-l folositi, asa cum este recomandat, in combinatie cu o crema intrucat nu face fata singur. N-am observat daca are efect anti-imbatranire asa cum promite. Va dati seama ca este necesara o folosire indelungata a produsului si efectele de genul asta se vad in timp si nu imediat. 
Per total, nu gasesc absolut niciun lucru negativ pe care sa-l spun despe Cellufirm Drops si vi-l recomand. Costa 155 RON - un pret care poate parea mare la prima vedere, insa pentru un ser si pentru cat de economic este, nu mi se pare - si poate fi cumparat de pe site-ul Carespot sau din magazinele lor din Afi Cotroceni si Baneasa Shopping City
INGREDIENTE: colagen, Palmitate Seamollient, Retinyl, acid hialuronic, elastina hidrolizata, tocoferol, Glycosaminoglycans hidrolizat, Dermonectin, bladderwrack Extract, Uree imidazolidinyl, Filagrinol, ARN, Extract de plante.
CALIFICATIV: 10/10
Mai am cateva produse de la Mario Badescu (unele primite de la ei, altele cumparate de mine) la care urmeaza sa fac review-uri. Vreau sa-mi spuneti daca ati incercat ceva de la acest brand si cum vi s-a parut, intrucat sunt extrem de interesata de produsele lor.