15 februarie, 2012

Fardul de ochi preferat

MAC Satin Taupe
In urma cu vreo saptamana am cumparat cu ocazia unui blog sale, de la Sweet Crazy Lollipop, un fard MAC pe care mi-l doream de ceva timp dar nu indrazneam sa dau atatia bani pe unul.
Si tocmai cand ma decisesem sa merg la magazinul din Baneasa si sa-l iau, a aparut aceasta oportunitate de care-am si profitat. Este vorba de nuanta Satin Taupe
MAC Satin Taupe
Aceasta nuanta face parte din categoria bestsellers a celor de la MAC, alaturi de inca alte zece nuante pe care intentionez sa mi le cumpar in timp. De cand am primit acest produs, l-am folosit zi de zi fara exceptie. Sunt absolut si iremediabil indragostita de aceasta nuanta si-mi vine sa ma pup c-am luat decizia desteapta sa mi-l cumpar! Este cea mai frumoasa din tot ceea ce detin in momentul asta. 
In afara de faptul ca este o nuanta mai mult decat frumoasa, este si de-o calitate foarte buna: se aplica foarte usor, rezista pe toata durata zilei, nu se strange in pliurile pleoapei (folosesc primer, evident), este cremos...este senzational! Asa arata aplicat cu primer si fara primer: 
MAC Satin Taupe
Si-am facut si cateva poze cu el aplicat ca sa va faceti o idee.
MAC Satin Taupe
MAC Satin Taupe
In alta ordine de idei, m-am hotarat sa-mi mai cumpar si alte farduri de la MAC. Imi doresc foarte mult Naked Lunch, Brule, Shroom, All That Glitters si Expresso. Adica imi doresc mult mai multe, dar astea sunt urmatoarele pe lista. 
Acum mi-as dori sa-mi spuneti daca voi detineti vreun fard de pleoape MAC si ce nuante :D