16 februarie, 2012

Captura de azi *delicii SABON*

SABONIn urma cu cateva saptamani, mi-am cumparat de pe GROUPON un voucher de reducere 50% la produsele SABON.
N-am mai avut niciodata chestii de la acest brand, asa ca abia asteptam sa profit de aceasta sansa. O prietena de-a mea a fost si ea la ei in magazin si mi-a spus ca nu prea mai au mare lucru pe stoc. Am fost foarte dezamagita, insa am primit mail ca vor reinnoi stocul si voucherul isi prelungeste astfel perioada de valabilitate. Asa ca in seara asta...tadaaaa: 
Desi n-am gasit unul din produsele pe care mi le doream, pot spune ca sunt super incantata de ceea ce mi-am luat si abia astept sa le folosesc. De fapt, unul din ele l-am si folosit deja ca n-am mai avut rabdare. Asadar, ce mi-am luat?
Spuma de baie cu paciuli, lavanda si vanilie (48 RON)
Sabon Spuma de baie cu paciuli, lavanda si vanilie
Exfoliant de corp cu iasomie (88 RON)
Sabon Exfoliant de corp cu iasomie
Masca de fata cu vanilie (44 RON)
Sabon Masca de fata cu vanilie
Ulei de baie cu ghimbir si portocala (51 RON)
Sabon Ulei de baie cu ghimbir si portocala
Gel de dus cu paciuli, lavanda si vanilie (45 RON)
Sabon Gel de dus cu paciuli, lavanda si vanilie
Imi mai doream masca de fata cu Omega, insa n-o aveau pe stoc. Poate data viitoare. Ce-am observat acum cand am insirat toate produsele este ca nu mi-am luat nimic cu aroma de mosc si tare rau imi pare, pentru ca-mi place moscul. Ahhh! 
Preturile din paranteza sunt intregi insa, asa cum spuneam mai sus, le-am luat reduse la jumatate. Deci pe toate am dat in jur de 130 RON. Mi se pare rezonabil pentru cinci produse. Sper sa nu-mi placa prea mult si sa nu devin dependenta de ele, ca tare mai sunt scumpe. 
Voi ati incercat produse SABON