13 februarie, 2012

TAG: Pacatele frumusetii



Sper c-ati observat ca-n seara asta sunt foarte eficienta si-am trecut sa scriu al doilea post :D
Este vorba despre o leapsa pe care-am primit-o de la Domnisoara Andreea. Sa nu mai spuneti la nimeni, dar speram tare mult sa fiu taguita pentru c-am vazut aceasta leapsa pe Youtube si mi-a placut maximum maximorum. Asadar sa purcedem, zic!
1. LACOMIE - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care-l ai? Si care este cel mai scump? 
Acum imi vin in cap ojele de la FLORMAR. Ieftine si bune!
Cel mai scump este bronzerul SOLEIL TAN DE CHANEL. Si daca e sa includ si parfumurile, MICHAEL KORS by MICHAEL KORS, parfumul meu preferat pe care-l iubesc cu puterea a o mie de sori!
2. MANIE - Care este produsul cu care te afli intr-o relatie de iubire/ura? Ce produs a fost foarte greu de gasit? 
Iubesc si urasc samponul SELEGEL de la DUCRAY. Il iubesc pentru ca ma ajuta sa-mi tin in frau matreata provocata de psoriazis si-l urasc pentru ca pute de-ti muta nasul, este foarte gros, greu de manevrat si nu face spuma prea multa. 
Produsul pe care m-am chinuit sa-l gasesc este paleta NAKED de la URBAN DECAY. Am dus lupte seculare pana ce-am reusit s-o cumpar. Dar si cand a fost a mea, draguta...
3. POFTA - Care este cel mai delicios produs cosmetic/ingrijire corporala?
Marturisesc ca nu l-am gustat, insa imi place de mor sapunul SULTANA de la LUSH. Pot sa zic doua? :D La fel de delicios este si untul de corp cu moringa de la THE BODY SHOP. Mai am putin putin si-l pastrez pentru ocazii speciale :D
4. LENE - Ce produs neglijezi din cauza lenei?
Untul/crema/lotiunea de corp! Nu ma pot deloc educa in sensul asta. Iarna ce-l putin cand ies din cada si-mi ingheata...niste treburi, numai chef de dat cu diverse pe corp n-am! 
5. MANDRIE - Ce produs iti da mai multa incredere in sine?
Cred ca rimelul. Daca sunt data cu rimel, n-am niciun stres!
6. RAVNA - Ce atribute gasesti foarte atragatoare la sexul opus?
Simtul umorului! Daca ma face sa rad, treaba-i buna. 
7. INVIDIE - Ce produse ti-ar placea sa primesti cadou?
Mmmmm cate si mai cate!!! Imi trebuie zece postari sa scriu ce mi-as dori, dar daca as primi ceva de la MAC (da, sunt o snoaba!) treaba asta mi-ar inchide gura. Pentru o clipa :D 
Si gataaaaaaaaa! Ii multumesc Andreei ca m-a taguit si dau aceasta leapsa urmatoarelor pacatoase: 
Si tuturor fetelor care ma citesc si celor care vor sa-l faca!