07 ianuarie, 2012

Review *MAC SELECT MOISTURECOVER*

MAC SELECT MOISTURECOVER

V-am povestit aici despre colectia mea de corectoare/anticearcane si pe la sfarsitul lui septembrie am mai adaugat inca unul la ea: MAC SELECT MOISTURECOVER
MAC SELECT MOISTURECOVER
Este un anticearcan cu consistenta lichida. Acopera intr-adevar foarte bine cearcanele, insa rezultatul final depinde foarte mult de modul cum este aplicat. Am observat ca daca-l aplic cu degetele, tinde sa se stranga imediat in riduri. Daca-l aplic c-o pensula (eu folosesc SIGMA P80), se intinde mult mai bine si nici nu se strange atat de repede. 
MAC SELECT MOISTURECOVER
MAC SELECT MOISTURECOVER
Eu am pielea destul de uscata in jurul ochilor si intr-adevar acest anticearcan n-o usuca si mai tare de-atat. Un alt lucru dupa care nu ma innebunesc la acest anticearcan este rezistenta. Mi se pare ca nu rezista chiar pe tot parcursul zilei si uneori simt nevoia sa reaplic. 
In ceea ce priveste nuanta, eu folosesc NW20. La inceput m-am temut ca este un pic prea inchis si ca subtonul imi va scoate si mai tare cearcanele in evidenta. Insa s-a dovedit ca m-am inselat si acest produs chiar pare ca anuleaza cearcanele. 
Ingredients
water (aqua purificata) purified, dimethicone, hydrogenated polyisobutene, cyclopentasiloxane, glycerin, zinc stearate, isononyl isononanoate, dimethicone crosspolymer, sorbitan isostearate, caprylyl dimethicone ethoxy glucoside, dimethicone/vinyl, dimethicone crosspolymer, butyrospermum parkii (shea butter) extract, oryza sativa (rice) bran wax, tocopherol, ascoarbyl palmitate, squalane, hexylene glycol, sodium chloride, silica, potassium sorbate, sorbitol, hexadecane, triisostearin, glucose, fructose, dextrin, sucrose, phytosteryl isostearate, alanine, hydrogenated castor oil, hydrogenated palm glycerides, hydrogenated palm kernel glycerides, hydrogenated vegetable oil, aspartic acid, glutamic acid, urea, methylparaben, propylparaben [ may contain: mica, titanium dioxide, iron oxides ]
Per total, nu ma dau in vant dupa acest anticearcan si nici nu va recomand sa-l cumparati. Am incercat din tot sufletul sa-l iubesc, ba chiar mi-a placut la un moment dat, insa nu m-a tinut prea mult. Pana la gasirea anticearcanului care sa ma multumeasca 100%, voi continua sa folosesc MAC STUDIO SCULPT
CALIFICATIV: 7/10
Ce anticearcane imi mai doresc sa incerc: Clinique Airbrush, Bobbie Brown Creamy Concealer, MAC Studio Fix, Laura Mercier Secret Camouflage si cel mai mult si mai mult Collection 2000 Lasting Perfection. Daca aveti idee de unde pot sa-l cumpar pe cel din urma, va rog mult mult sa-mi lasati in comentarii.