09 ianuarie, 2012

NAILS OF THE DAY

FLORMAR
E ora 2:56 si eu nu dorm. De fiecare data cand sunt in vacanta, imi dau peste cap complet programul de somn.
Ziua se transforma in noapte si invers. In primele zile ma duc la birou direct dupa o noapte alba, fara sa mai dorm macar o ora. In fiecare an am tot cautat solutii cum sa rezolv problema asta. Anul trecut chiar am ajuns la somnifere ca sa pot sa ma culc seara la o ora normala. Ce-am facut anul asta? M-am culcat pe la 8 dimineata si m-am trezit pe la 8 seara. Macar sa stiu ca am 12 ore de somn la activ. Asa ca probabil noaptea asta va fi din nou alba. 
Lasand la o parte problemele mele cu somnul, astazi e prima mea zi de serviciu dupa doua saptamani de vacanta. Atat de mult am asteptat vacanta asta, insa dupa problemele pe care le-am avut cu Pufica a fost o vacanta ratata. Asa ca acum abia astept sa-ncep serviciul din nou. Ma simt de parca ar fi prima zi de scoala. Mi-am pregatit cu ce ma imbrac maine (desi niciodata n-o fac), m-am gandit cum o sa ma machiez si mi-am facut si manichiura. 
Mi-am pictat unghiile cu o oja FLORMAR numarul 427, o nuanta de taupe foarte draguta :) 
FLORMAR
FLORMAR
FLORMAR
Va doresc s-aveti o saptamana senzationala!