11 ianuarie, 2012

REVIEW *PALETTE MOUSSE COLOR*

REVIEW *PALETTE MOUSSE COLOR*
Probabil ati citit deja zeci de review-uri la aceasta vopsea - e plina blogosfera de beauty de ele - insa imi asum riscul de-a nu citi nimeni si review-ul meu si voi scrie si eu parerea mea despre acest produs. 
REVIEW *PALETTE MOUSSE COLOR*
Asadar, am primit spre testare doua cutii cu vopsea Palette Mousse Color in nuanta 300 saten inchis. O cutie contine: lotiune fixatoare, pudra coloranta, balsam pentru stralucire, o pereche de manusi si instructiunile de folosire. 
REVIEW *PALETTE MOUSSE COLOR*
Dupa ce-am stat si-am studiat putin instructiunile ca sa-mi fac o idee despre ce e vorba, seara pe 29 decembrie mi-am luat inima in dinti si-am trecut la treaba. N-am facut poze din momentul aplicarii, intrucat eram mult prea absorbita de actiune si-am uitat :D 
De cum am pus mana pe spuma rezultata din amestecarea ingredientelor am cazut in extaz total. Am inceput s-o aplic si nu-mi venea sa cred cat de simplu si repede merge totul. Extaz total in continuare! Mi-a ajuns doar o cutie pentru tot parul (am parul lung pana in talie), iar toata operatiunea a durat 10 minute. Fara pensule murdare, fara castraone si cani patate, fara stropi prin toata baia. 
Apoi evident m-am spalat pe cap si-am asteptat cu emotie sa se usuce parul. Si-am adormit :)) Ma rog, a doua zi cand m-am uitat in oglinda am picat iar in extaz total. Parul meu avea o culoare absolut superba si-un luciu pe care nu cred sa-l mai fi avut vreodata. Firele de par alb acoperite total. Si-am multe tare! Dar multe! Defect genetic :) 
Ei bine, fetele mele extazul asta m-a tinut pana la urmatoarea spalare pe cap cand am umplut cada de negreala. Ca sa nu mai zic ca mi-am patat prosopul de par in ultimul hal. Mi-am zis atunci "hai lasa ca merita la cat de frumos mi se vede parul". Am trecut peste. Si uite-asa intr-o buna dimineata, ieri mai exact, cand ma uit mai atent in oglinda ghici ce vad? Firele albe! Nu va puteti imagina dezamagirea pe care-am simtit-o. Eram atat de incantata de vopseaua asta...mi se parea pur si simplu perfecta din toate punctele de vedere. Din punctul meu de vedere, rezistenta unei vopsele este criteriul cel mai important dupa care-mi aleg acest tip de produs. Si cu toate astea, stau serios in dubii daca o s-o mai folosesc sau nu. Sunt foarte indecisa, iar balanta nu stiu incotro inclina. 
Deci daca nu aveti multe fire de par albe, va recomand din suflet aceasta vopsea! Daca aveti cateva la activ, va spun ca totusi merita s-o incercati. Luciul si culoarea sunt atat de frumoase si modul de aplicare atat de simplu, incat merita macar o incercare. Cine stie, poate sunteti mai norocoase decat mine si va va rezista ceva mai mult pe par. 
Ingrediente: 
REVIEW *PALETTE MOUSSE COLOR*
CALIFICATIV: 8/10
(mi-a fost foarte greu sa-i dau un calificativ acestui produs)