06 ianuarie, 2012

Review *YES TO CARROTS CLEANSER*

YES TO CARROTS CLEANSER
Va povesteam in prima parte a preferatelor anului 2011 ca anul trecut preferatul meu in materie de cleanser sau detergent de fata sau cum vreti sa-i spuneti a fost YES TO CARROTS Makeup Removing Cleanser.
Cum foarte multa lume m-a intrebat despre acest produs, astazi o sa va spun doua cuvinte despre el. 
YES TO CARROTS CLEANSER
Pentru inceput o sa va spun cate ceva despre brandul YES TO, in cazul in care nu sunteti familiarizate cu acesta. Yes To are 4 sub-branduri: YES TO CARROTS, YES TO TOMATOES, YES TO CUCUMBERS si YES TO BLUEBERRIES. Fiecare se adreseaza unui anumit tip de ten dupa cum urmeaza: 
  • YES TO CARROTS are proprietati hranitoare si se adreseaza tenului/parului normal/uscat
  • YES TO CUCUMBERS are proprietati de calmare si se adreseaza tenului sensibil si parului vopsit
  • YES TO TOMATOES are proprietati de curatare intensa si se adreseaza tenului mixt/gras acneic
  • YES TO BLUEBERRIES are proprietati anti-imbatranire si se adreseaza tenului matur
Produsele YES TO se gasesc la noi in magazinele SEPHORA si daca ma intrebati pe mine au un pret destul de ok. Nu sunt nici foarte ieftine, dar nici extraordinar de scumpe. Pana acum am folosit de la ei samponul si balsamul YES TO CARROTS, samponul si balsamul YES TO TOMATOES si servetelele demachiante YES TO CUCUMBERS despre care v-am povestit aici
Eu folosesc acest cleanser de doua ori pe zi atat dimineata, cat si seara. Produsul are o consistenta cremoasa. Se aplica pe fata uscata sau umeda, se maseaza bine si apoi se clateste cu apa din abundenta. Si pentru ca cineva m-a intrebat in mod special despre acest aspect, va spun ca nu face spuma lucru ce poate fi deranjat pentru unii. 
YES TO CARROTS CLEANSER
Cel mai mult imi place la acest produs ca nu-mi usuca absolut deloc fata. Desi pe parcursul iernii ma confrunt cu un ten destul de uscat plus ca mai folosesc si-un exfoliant care mi-l usuca si mai rau, acest cleanser simt ca-mi curata foarte bine fata fara insa sa mi-o usuce si mai tare. 
De asemenea, imi place foarte tare si ambalajul. Faptul ca are pompita face utilizarea mult mai simpla, mai ales dimineata cand nu pot sa-mi dezlipesc ochii. Pentru unii poate fi un dezavantaj ca ambalajul este opac si nu vezi cat produs mai ai. 
Un alt lucru care-mi place este mirosul. Are o aroma foarte placuta si calmanta (asa mi se pare mie), aceeasi aroma pe care-am observat c-o au toate produsele YES TO CARROTS pe care le-am mai folosit/incercat. 
Produsul se consuma destul de greu. Eu il am de prin octombrie si cred ca ma mai tine vreo luna. Nu trebuie decat o singura pompa pentru curatarea intregii fete. Mentionez ca eu nu-mi curat niciodata machiajul cu acest gen de produse. Prefer ca inainte sa folosesc un demachiant pentru ochi si unul pentru fata si abia dupa sa vin cu cleanserul. 
Sigur o sa ma intrebati cat am dat pe el si eu o sa va raspund ca nu mai stiu. Din cate-am aduc aminte in jur de 40 ron. Anul asta m-am hotarat sa-mi fac un carnetel unde voi trece pretul fiecarui produs pe care-l voi cumpara ca sa nu mai intampin aceasta problema stanjenitoare. 
Si pentru cele interesate de ingrediente
Water (Aqua), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Isostearyl Palmitate, Sucrose Cocoate, Polyglyceryl-3 Stearate, Decyl Glucoside, Lauryl Glucoside, Fragrance (Parfum), Stearic Acid, Stearyl Alcohol, Sorbitol, Phenoxyethanol, Daucus Carota Sativa (Carrot) Juice*, Daucus Carota Sativa (Carrot) Seed Oil*, Cucurbita Pepo (Pumpkin) Fruit Extract, Maris Aqua (Dead Sea Water), Maris Limus Extract (Dead Sea Silt), Xanthan Gum.
Desi imi place foarte mult si ma impac tare bine cu el, nu stiu daca o sa-l recumpar pentru ca vreau sa mai incerc si altele :) 
CALIFICATIV: 10/10
Voi ce cleanser folositi? Aveti vreo recomandare? Deja am inceput sa ma gandesc la ce-o sa-mi cumpar dupa ce-l termin pe asta :)